Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 646
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nou, ik vind 2014 nu al snel gaan |
| reactie 647
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
-,- Ik heb net een verhaal ingezonden op 1001 korteverhalen.. Het is wel nog niet goedgekeurd.. Het gaat over een doodnormaal meisje, Rune, en bladiebladiebla.. Lees het gwn.. Ik zal laten weten als het is goedgekeurd.. |
| reactie 648
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Krotiek maakt de mens sterker, het komt wel goed |
| reactie 649
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Krotiek nogwel Ik ben zo blij |
| reactie 650
|
|
|
Da's gemeen :o maar wel grappig Ik mis je, Essie. Misschien kan ik vandaag blijven slapen! Doe alsof jij het voorstelt Ja, en Tibbs daarjuist; Hij kwam naast me liggen op de zetel op een dekentje, begint die zijn poten te wikkelen rond m'n arm en begint die mij de bijten (da's normaal hoor). En daarna (ik had die ondertussen afgeschud), springt die naar m'n gezicht met haar klauwen gericht op m'n gezicht. Ik kon me net omdraaien!! Hij vloog tegen m'n schouder op. Toen duwde ik hem zo hard van kwaadheid, dat hij wegging |
| reactie 651
|
|
|
Emma, nu moet je er echt even mee stoppen, het is gewoonweg raar om aan mij te vragen of je mag komen, en daarna tegen je ouders zeggen dat IK JOU vroeg ! Stop der mee Emma ! x Powerpoint schiet niks op xD Steriliseren van voesel xPuke |
| reactie 652
|
|
|
Sorry hoor. Ik zal niks meer vragen! x Ma wtf? Steriliseren van voedsel??!! |
| reactie 653
|
|
|
Ik leef vandaag in een droom .. Ik heb heel droog geskyped met mensen van Blew,sEmma xD Robin zijn stem is epic, Rune schattig en Ian .. gewoon. Nederlands. Maakt niks. En iedereen was gek op mijn stem xD terwijl ik aan het schreeuwen was tegen mijn zus dat ze moest ophoepelen xD Rot powepoint ! |
| reactie 654
|
|
|
xD Je zus ook.. Heb net The Great Gatsby gekeken. Een fantastische film! Het einde verpest alles.. |
| reactie 655
|
|
|
Waarom verpest einde alles? Vanmiddag naar FC De Kampioenenfilm kijken met vrienden, zin in |
| reactie 656
|
|
|
Jay Gatsby (Leonardo DiCaprio) gaat dood -,- Veel plezier.. |
| reactie 657
|
|
|
Oke, en wat is dat voor een personage? |
| reactie 658
|
|
|
Jay Gatsby is verliefd op de nicht van zijn buurman (Toby Maguire) en die geeft elk weekend een feestje zodat die nicht langskomt. Op het einde rijden di esamen weg in een auto, maar die rijden een vrouw omver die opeens op de weg spurt, en die verdenken dan Jay Gatsby. Maar het was eigenlijk die nicht die aan het stuur zat, maar Gatsby wilt dat geheim houden. En die man van die omvergereden vrouw, wilt wraak nemen. Die gaat naar dat grote huis van Gatsby, om die neer te schieten. Gatsby was net aan het zwemmen in zijn zwembad, toen die nicht belde voor een tweede kans voor Gatsby. Maar toen kwam die man en die schoot die dood. Toen pleegde die zelfmoord. En die nicht en haar man (Tom Buchanan) nemen al dat geld mee (dacht ik). En Nick Carraway (Toby Maguire) is een schijver (in die film) en wilt dat heel verhaal opnieuw schrijven.. Het is echt een aanrader!!!! KIJK HEM OP YOUTUBE!! |
| reactie 659
|
|
|
Amai |
| reactie 660
|
|
|
Nee, het is een serieuze film!! Kijk hem!! Nu!! Echt niet grappig, Nathan -,- I'm in love with Leonardo DiCaprio!! Dat zou m'n tweede man zijn.. So handsome ;D |
| Naar boven | |