1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan (4)

datum 01-01-14 20:57
reactie 646
Verwijderde gebruiker
Nou, ik vind 2014 nu al snel gaan
datum 01-01-14 21:06
reactie 647
Verwijderde gebruiker
-,-

Ik heb net een verhaal ingezonden op 1001 korteverhalen.. Het is wel nog niet goedgekeurd.. Het gaat over een doodnormaal meisje, Rune, en bladiebladiebla.. Lees het gwn.. Ik zal laten weten als het is goedgekeurd..
datum 01-01-14 21:21
reactie 648
Patros-Fibros
Krotiek maakt de mens sterker, het komt wel goed
datum 01-01-14 22:06
reactie 649
Verwijderde gebruiker
Krotiek nogwel meende, Emma, echt respect enzo .. maar mijn moeder was ook erg (kan zijn dat ik een beetje ga zagen xD) mijn mama gister: Mijn dochter is op een doelde man haha mijn schoonzoon is dood. Oh ik heb Cobain. Ik bedoel koppijn haha (ik ben dus niet op Kurt Marja) enzo die dingen xD

Ik ben zo blij ik ga morgen voicecall doen met iemand die ik via internet ken xD blijkt dat is ietwat verder als mij woont xD
datum 02-01-14 09:32
reactie 650
Verwijderde gebruiker
Da's gemeen :o maar wel grappig (Sorry)
Ik mis je, Essie. Misschien kan ik vandaag blijven slapen!
Doe alsof jij het voorstelt

Ja, en Tibbs daarjuist; Hij kwam naast me liggen op de zetel op een dekentje, begint die zijn poten te wikkelen rond m'n arm en begint die mij de bijten (da's normaal hoor). En daarna (ik had die ondertussen afgeschud), springt die naar m'n gezicht met haar klauwen gericht op m'n gezicht. Ik kon me net omdraaien!! Hij vloog tegen m'n schouder op. Toen duwde ik hem zo hard van kwaadheid, dat hij wegging Zijn verdiende loon!!!
datum 02-01-14 11:44
reactie 651
Verwijderde gebruiker
Emma, nu moet je er echt even mee stoppen, het is gewoonweg raar om aan mij te vragen of je mag komen, en daarna tegen je ouders zeggen dat IK JOU vroeg ! Stop der mee Emma ! x

Powerpoint schiet niks op xD Steriliseren van voesel xPuke
datum 02-01-14 12:26
reactie 652
Verwijderde gebruiker
Sorry hoor. Ik zal niks meer vragen! x

Ma wtf? Steriliseren van voedsel??!!
datum 02-01-14 17:14
reactie 653
Verwijderde gebruiker
Ik leef vandaag in een droom .. Ik heb heel droog geskyped met mensen van Blew,sEmma xD Robin zijn stem is epic, Rune schattig en Ian .. gewoon. Nederlands. Maakt niks. En iedereen was gek op mijn stem xD terwijl ik aan het schreeuwen was tegen mijn zus dat ze moest ophoepelen xD

Rot powepoint !
datum 02-01-14 21:53
reactie 654
Verwijderde gebruiker
xD Je zus ook..

Heb net The Great Gatsby gekeken.
Een fantastische film! Het einde verpest alles..
datum 03-01-14 10:00
reactie 655
Verwijderde gebruiker
Waarom verpest einde alles?

Vanmiddag naar FC De Kampioenenfilm kijken met vrienden, zin in
datum 03-01-14 10:15
reactie 656
Verwijderde gebruiker
Jay Gatsby (Leonardo DiCaprio) gaat dood -,-

Veel plezier..
datum 03-01-14 10:28
reactie 657
Verwijderde gebruiker
Oke, en wat is dat voor een personage?
datum 03-01-14 10:37
reactie 658
Verwijderde gebruiker
Jay Gatsby is verliefd op de nicht van zijn buurman (Toby Maguire) en die geeft elk weekend een feestje zodat die nicht langskomt. Op het einde rijden di esamen weg in een auto, maar die rijden een vrouw omver die opeens op de weg spurt, en die verdenken dan Jay Gatsby. Maar het was eigenlijk die nicht die aan het stuur zat, maar Gatsby wilt dat geheim houden. En die man van die omvergereden vrouw, wilt wraak nemen. Die gaat naar dat grote huis van Gatsby, om die neer te schieten. Gatsby was net aan het zwemmen in zijn zwembad, toen die nicht belde voor een tweede kans voor Gatsby. Maar toen kwam die man en die schoot die dood. Toen pleegde die zelfmoord. En die nicht en haar man (Tom Buchanan) nemen al dat geld mee (dacht ik). En Nick Carraway (Toby Maguire) is een schijver (in die film) en wilt dat heel verhaal opnieuw schrijven..

Het is echt een aanrader!!!! KIJK HEM OP YOUTUBE!!
datum 03-01-14 10:44
reactie 659
Verwijderde gebruiker
Amai Ik geloof dat het ook een grappige film is?
datum 03-01-14 10:47
reactie 660
Verwijderde gebruiker
Nee, het is een serieuze film!! Kijk hem!! Nu!!
Echt niet grappig, Nathan -,-

I'm in love with Leonardo DiCaprio!!
Dat zou m'n tweede man zijn.. Serieus..
So handsome ;D
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan (4)

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.