Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 631
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
U2 |
| reactie 632
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Just Dance om 1 uur 's nachts? Waarom niet ! Ik ga 5 niet halen x'D hou je wafels maar Nathan xD |
| reactie 633
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dat is nou jammer Esmée Gelukkig nieuwjaar |
| reactie 634
|
|
|
Ik ben kapot .. ik had echt geen champagne ofzo mogen aannemen xD maar ja .. Zozo, mijn opa is jarig xD |
| reactie 635
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Haha gelukkig nieuwjaar!!! xx En Esmée, gelukt om tot half 5 op the blijven? Ik tot kwart voor 3 Gelukkige verjaardag voor je opa Wij hadden geen kidibul nie meer :O Drama.. Mijn zus is gisteren gaan fuiven, en die zegt zo net, Gelukkig Nieuwjaar trouwens Ik zeg: Gij zijt ook laat Wat een vuurwerk, het stelde niks voor dit jaar.. |
| reactie 636
|
|
|
Gefeliciteerd met je opa Wij vierden nieuwjaar op het platteland, was wel grappig om eens dat vuurwerk van een cirkel van 5-10 km te zien |
| reactie 637
|
|
|
Emma twee uur was ik dood (wat wil je .. cola en champagne gaat.niey samen) en vuurwrrk? Overal slimme ! ten Hove, verder overal xD Bedankt voor mm opa xD 79 pfhoehoe xD |
| reactie 638
|
|
|
Cola en champagne, is dat zoiets als een whiskey-cola? |
| reactie 639
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik denk hetzelfde effect als cola-bruine rum Ik heb het tot kwart voor vier gehaald |
| reactie 640
|
|
|
Ik moest om 3 in bed .. maar sliep om half 4, nadat ik mijn mama ben gaan slaan xD ze stopte niet over Kurt Cobain xD enjah .. ben doodop en mn opa is dus 80 WOW xD |
| reactie 641
|
|
|
Plz Kill me? Hate my focking life! |
| reactie 642
|
|
|
Waarom? Nog even en Nieuwjaarsdag is voorbij, bijna 2015 |
| reactie 643
|
|
|
Nathan, ik krijg gwn elke dag kritiek. Nooit eens iets positiefs.. En ik mag gwn niks.. Ik kan wel voor mezelf zorgen hoor.. En 2014 moet nog beginnen (figuurlijk, het is eig. al begonnen |
| reactie 644
|
|
|
Niet leuk die kritiek Het gaat sneller dan je denkt, 2013 ging ook als een sneltrein |
| reactie 645
|
|
|
Ja, maar dat wilt niet zeggen da theet snel 2015 gaat zijn! |
| Naar boven | |