Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 616
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja, in de kerk Jij ook fijne jaarwisseling Esmée Tja, dat vind jij PF |
| reactie 617
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Up, een oude weduwnaar die een sprekende hond en een scouts mannetje tegenkomt, btw doodsaai. Patros xD Bah, geen zin in nieuw. Smsn met een meisje wat zich net als mij doodhard verveeld.xD nog maar even unplugged in NY kijken |
| reactie 618
|
|
|
Oke Oei, hopelijk wordt het later in de avond toch wat gezelliger |
| reactie 619
|
|
|
Veel plezier dan |
| reactie 620
|
|
|
Half 5? |
| reactie 621
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
UP IS NIET SAAI. die man wilt een bestemming bereiken waar zijn gestorven vrouw al van kinds af aan naar toe wou en haar huis erneer zetten. Dus hij ging met dat huis op reis door er ballonnen aan te hangen |
| reactie 622
|
|
|
Ziet er wel een mooie verhaal/film uit ja, zelf ben ik wel nieuwsgierig naar die film Maar dat komt omdat ik het nooit gezien heb, ik weet niet of dat saai is. Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen |
| reactie 623
|
|
|
Nee Nathan |
| reactie 624
|
|
|
Als jij het haalt krijg jij een wafel (ik moet ze toch nog steeds uitdelen aan Patros) |
| reactie 625
|
|
|
xD Ik haal dat zowieso ! |
| reactie 626
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik wil ook een wafel!! En Esmée, als ik bij je blijf logeren, en we gaan pas slapen om 1 uur, dan geraak je easy aan half 5 bij nieuwjaar |
| reactie 627
|
|
|
Dan krijg jij er ook een Emma, ben toch bezig met uitdelen Nog zo'n 55 minuten. Wat is het trouwens stil in Belgie, vanmiddag in NL hoorde en zag ik de hele tijd vuurwerk maar in B heb ik nog niks bijzonders gehoord heerlijk *correctie, het was stil. Nu beginnen ze ook met vuurwerk te smijten |
| reactie 628
|
|
|
Mijn god houd van me xD heb zonet geskyped met een jongen die ik ken van een habbohotel ding .. alles, ik zei hallo Robin, fijne feesten en hij zegt: Esmée je hebt een prachtige stem Fijne dag verder.xD |
| reactie 629
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
In zeeland zijn ze al 2 dagen bezig met vuurwerk |
| reactie 630
|
|
|
Fijn 2014 ieders xx |