1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan (4)

datum 30-12-13 15:21
reactie 601
Verwijderde gebruiker
Leuk. Wacht, wauw, je overgrootmoeder?

Welke meeting eigenlijk? Dat snap ik niet!!!!! ??
datum 30-12-13 20:52
reactie 602
Verwijderde gebruiker
Emma, het is en site, en om de zes maanden kan je met z'n allen samenkomen in een gekozen plek. Nu was het bijvoorbeld gisteren (?) in een dierentuin (GEMIST :'() en nu over zzes maanden () is er wer een meeting.

ja overgrootmoeder, oma van mijn papa xD
datum 30-12-13 21:33
reactie 603
Verwijderde gebruiker
Zo, dat was een heerlijke dag in Eindhoven. Er is toch redelijk veel gereageerd vandaag

Esmée, over welke dokter ik het heb? Jij had het gisterochtend (of eergisteren) dat je misschien naar een dokter zou gaan? Omdat je zei dat je te snel opstond en dat je totaal duizelig enz. werd
datum 31-12-13 09:28
reactie 604
Verwijderde gebruiker
Ze gaat toch niet naar de dokter zei ze?
datum 31-12-13 09:35
reactie 605
Verwijderde gebruiker
Nee, dat zei ze daarna. Maar eerst zei ze (ik citeer ) : Ik moet echt eens naar de dokter denk ik.'

Spannend, laatste dag van het jaar
datum 31-12-13 09:39
reactie 606
Verwijderde gebruiker
Ik besef het nog niet.. Bijna 2014.. Nu seffens naar de markt in Hasselt -,-
Boring shit..

Omg, ik heb gisteren geen wiskunde gedaan (ik had er geen zin in), en m'n papa zei gisteren; Vandaag geen wiskunde gedaan? Morgen twee keer zoveel!
Ik zeg tegen m'n mama; Ja maar, dat was wel niet de deal hè! Ik ging alleen zondag wiskunde doen, zodat ik dan nar de film mocht.. Dat betekent niet dat ik ook nog andere dagen wisk. moet doe hè!!!!!!
M'n papa en ik waren dan begonnen met het begin van dat boek.. Easy Shit!!
datum 31-12-13 10:02
reactie 607
Patros-Fibros
Wat dat betrefd zijn ouders echt té gemakkelijk

M'n moeder vindt het niet goed dat ik horror lees. Ik ben 16, mag wel moordseries, schrik daar net zo van als van een blikje redbull, maar mag geen horrorboek lezen?

Mijn buurjongen en een vriend van hem hebben in het café een beurs en een IPhone 5 gestolen. IPhone lag in de bosjes, de beurs was nergens meer te vinden. De volgende fmdag hadden ze 'opeens' genoeg geld voor 4 kratten bier
datum 31-12-13 13:36
reactie 608
Verwijderde gebruiker
Ik heb het allermooiste geschenk ooit gekregen, denk ik. (Sorry, ik ben melig vandaag ..) Een single van Nirvana, de cover is afgeschoten, en het is overal kapot, maar het is prachtig

Ik had hartstilstand denk ik (Gwn mededeling, ga niets uitleggen xD)

Nathan, ja dat zei ik, maar denk je nu serieus dat ik dat ga doen? Stel je voor: "Esmée eet te weinig, het is heel ongezond, ze glimlacht bijna nooit, volgens mij .." Nee, liever niet nee.
datum 31-12-13 16:58
reactie 609
Verwijderde gebruiker
Leuk cadeau

Iemand de film Up ooit gezien?
Ik heb hem net gekeken (ik had hem eigenlijk al eens gezien), en ik moest echt janken! Als die vrouw sterft.. En als die dan op het einde die z'n bestemming heeft geraakt, gaat die weer opzoek naar die ene Russel -,- En dan gooit die al z'n spullen weg, inclusief die z'n stoelen van hij en zijn vrouw!! Wat een fidioot! Maar ik vind die man zó schattig! Onweerstaanbaar En als die huilt.. Oooh..
datum 31-12-13 17:13
reactie 610
Verwijderde gebruiker
Zo, lekker naar Oostburg (NL) gereden, 30 km. Lekker wat oliebollen gehaald voor vanavond. Ik wou ook nog appelbeignets maar die waren op helaas

Esmée: Tja je moet toch wat doen om van je duizeligheid af te komen toch?

Horror of moordseries, ik kijk geen van beide. Een goeie politieserie zoals Zone Stad, .., vind ik dan wel leuk
datum 31-12-13 17:34
reactie 611
Verwijderde gebruiker
Mmmm.. Appelbeignets

Iedereen, Esmée zal wel een oplossing vinden.

Hé Nathan, Ooit Up gezien?

Beste wensen allemaal trouwens.
datum 31-12-13 17:52
reactie 612
Verwijderde gebruiker
Nee, Up ken ik niet 1 pagina geleden had je het over de Polar Express, die heb ik wel gezien, vorig jaar in de kerk.
Is wel een grappige, spannende film
datum 31-12-13 18:03
reactie 613
Verwijderde gebruiker
In de kerk? -,-

Ken je Up niet? Shame on you, Nathan!
datum 31-12-13 18:18
reactie 614
Verwijderde gebruiker
Up is een * * film. Fijne jaarwisseling iedereen <3
datum 31-12-13 18:26
reactie 615
Patros-Fibros
Zone Stad is net zo spannend als een man die een oliebol aan het eten is...
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan (4)

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.