Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 586
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nathan, het was meeting van een site, maar ik mocht niet. Als ik de volgende niet meemag, komen ze me in een koffer ophalen xD vriendelijke mensen Waarom zijn romantische films zo melig ? Nu wik mijn papa Scream logies ofzoeist met me kijken. Komedie horror zegt ie xD nooo. Zonet where did you sleep last night nog eens geluisterd. Dat lied doet serieus iets met mijn hart wat nooit iemand met woorden is gelukt xD |
| reactie 587
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Das meer humor dan horror, maar wel een geinige film Where did you sleep last night. Het geeft je ook echt een gevoel dat er iemand is die er om je geeft. (sws iedereen hier geeft om jou) Muziek is de emotie die je in woorden niet uitdrukken kunt. Ik vrolijk altijd op als ik muziek luister, omdat het mijn onbeschreven emotie is. Nath, heb het in de vingers gekregen. Ben nu bezig met 'For whom the bell tolls' van MetallicA |
| reactie 588
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dat is aardig van die mensen Maarja, nog een 'paar' jaar geduld en je mag zelf weten wat je doet en wilt he Mooi PF, als wij een meeting doen met zijn allen, wil ik je wel zien spelen |
| reactie 589
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Romantische films? Soms zijn ze goed, en soms zijn ze idd melig -,- |
| reactie 590
|
|
|
Patros, ooh, dankje :') Nathan, over totaal welke dokter heb jij het? xD Emma, te erg gewoon, ik heb koptelefoon gehaald en heb asso muziek zitten luisteren x'D Mijn zus is gemen ! Ik wou A Christmas Carol zien (film van die makers Poler Express) zet ze hem gewoon af ! -,- Mijn oma verdiend nu toch wel een applaus. Na twalf jaar weet ze nog steeds niet dat er een letter é in mijn naam zit -,- |
| reactie 591
|
|
|
Esmée, je mag wel eens asso zijn Oh, Shit! Ik ben die vergeten te kijken -,- OOOOOOOOHHHHH… The Polar Express! ZO'N MOOIE FILM! Al 1001 keer bekeken, en nog steeds krijg ik dan zin in chocolademelk bij dat stukje als die obers die tafel zetten in die trein |
| reactie 592
|
|
|
xD Emma, nee, gewoon niet xD Ik heb gewoon al mijn inpiratie van vandaag op gedaan xD Stomme nieuwjaarsbrieven, zelfbedenken, bah. Ik faal heel hard x'D |
| reactie 593
|
|
|
Jah, Bij kerstmis vorige vrijdag, was ik m'n brief vergeten bij m'n thuis voor m'n peter -,- Nu moet ik die maar op 1 januari voorlezen als we naar Bonne gaan, terwijl erin staat; Ik wens je een vrolijk kerstfeest -,- Lekker laat, Emma |
| reactie 594
|
|
|
Sorry: HAHAWHA xD Ik moet inspiratie opdoen voor brief peter :'( Kan het niet. ______________ Wtf is dat voor een raar boek dat ik lees? Post voor mevrouw Bromley, die eerste jongen sneuveld in de strijd tegen Duitsers, de ander jaagt een kogel door z'n hoofd, de vader sterft in de brand, wat voor zilig boek is dat? Nog 200 pagina's en ik ben klaar :3 |
| reactie 595
|
|
|
Ooh. Zielig ja :S Ik heb het zesde Harry Potter boek uit. Ben gisterenavond aan de zevende begonnen; En ik heb gisteren 51 bladzijden gelezen! In 45 minuten ofzo.. Ik hou van die boeken! |
| reactie 596
|
|
|
Hmm .. Best wel veel. Ik heb nu us boek van 502 blz ofzo (woow x'D Oknee) En zit nu aan 345 (?) in twee dagen :$ Shame, normaal ben ik sneller x'D |
| reactie 597
|
|
|
Dat is nog niks vergeleken met Harry Potter.. Het zesde boek (Harry Potter and the half blood prins) bevat 490 pagina's, En Harry potter en de relieken van de dood ( de zevende waar ik nu in lees) bevat 541 pagina's.. Da's al iets meer denk ik |
| reactie 598
|
|
|
O.o Had ik mijn eerste boek 500 blz uit, zegt mijn neef: "500 is niks, ik moet er lezen van 1000." Dan heb ik zo iets van, jij bent 20, ik niet ! xD Ik ben echt zo jong in de familie he O.o, 25 - 20 - 18- .. Ja, mijn brief lukt |
| reactie 599
|
|
|
Nog suc666 verder Esmée xx <3 ik ben ook zo jong. M'n neven en nichten zijn ook zoiets in de 20 :$ |
| reactie 600
|
|
|
xD God, serieus ? Weeral, ik had dus die meeting gemist, volgende is over verdomme ** 6 maanden :O Rothumeur, sewwes overgrootmoeder bezoeken |
| Naar boven | |