Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 571
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik ken die film niet *zucht*.. Ik had chocolademelk gepakt en wat marshmallows erop, En ik wou net beginnen met drinken. Mijn papa komt binnen..; "Mie, Ge moet uwe knop 's opdraaien.. Ge weet het hè, ik zie u graag, maar ik zie u ook graag iets gezonder. Toen die wegging, hup de marshmallows in de vuilbak gekieperd, en de chocomelk in de pompbak gegooid. Vandaag ga ik niks meer eten. Ik ga mezelf verhongeren.. Ik haat mezelf.. Elke dag janken tot en met, door de commentaar die ik altijd krijg.. |
| reactie 572
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik moet echt eens naar de dokter denk ik .. Als ik te snel opsta, word alles zwart voor mijn ogen, en ik word duizelig .. Misschien eet ik te weinig .. Pech dan maar. |
| reactie 573
|
|
|
Net gegeten. Was lekker Die stomme tijd rond de feestdagen.. |
| reactie 574
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Hoezo stomme tijd? Ik dacht dat je deze dagen zo leuk vond? Heb je dat vaak Esmée? Ik heb dat ook weleens, maar niet altijd. Als ik te snel opsta word ik wel een beetje duizelig |
| reactie 575
|
|
|
Nathan, altijd. SYmpthomen van te weinig eten. Maae ik KAN niet meer eten dan dat ik doe. Echt superweinig |
| reactie 576
|
|
|
Slaap iets meer uit, of ga vroeger slapen, en eet af en toe een stuk fruit.. En bouw het op.. Zo geraak je er wel Mijn papa heeft gisteren een goeie deal gesloten met mij. Als ik in de voormiddag wiskunde deed, mocht ik met mijn peter in de namiddag naar de cinema. F.C. de kampioenen Maar als ik vandaag nog 1 keer wiskunde hoor, ga ik ontploffen -,- |
| reactie 577
|
|
|
Waarom kan je dat niet Esmée? Omdat je snel vol zit? Dat is een leuke deal Emma |
| reactie 578
|
|
|
Ik heb hem nog niet gezien. Maar dat stuk met die bus lijkt mij grappig Op naar Latijn -,- 25 woordjes? Het is vakantie!! wush me good luck! |
| reactie 579
|
|
|
Nathna,ik eet weet ik veel en dan kan ik gewoon weg niet meer. Ik heb honger, maar kan niet slikken, moeilijk uit te leggen xD Oké, nu moet ik best even gaan nadenken, want van 64 naar 57 kilo in twee weken is veel .. My god, gewicht is zo erg -,- |
| reactie 580
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik ben zonder er iets aan te doen in 1,5 week 24 kilo afgevallen, dus zaag niet Ga straks weer ff gitaar spelen, Mumford style |
| reactie 581
|
|
|
Patros, het komt hard over -,- Mumford, da's Emma x'D ______ Toffe film gekeken enzo. Eddy Murphy. The Haunted Mansion. Iets et een spookhuis achtig iets, levende zombies x'D Mijn zus helemaal bang, ws echt niets |
| reactie 582
|
|
|
Ben benieuwd hoe de hele film gaat, pas heb ik het boek van de film gekocht Tja, lastig Esmée. Hopelijk weet de dokter wel raad Vertel eens hoe het gegaan is met dat kerstliedje dat je moest oefenen, PF? Is dat nog goed gegaan? |
| reactie 583
|
|
|
Ik ga niet naar de dokter, wow, mijn ouder killen me als dokter waarheid weet ! Ik ben zoooooo treurig, abnormaal. Was vandaag meeting van een site, maar ik mocht niet. De foto's waren zo gezellig |
| reactie 584
|
|
|
Ooh Mumford style :p Like that! Esmée, niemand kan op dit moment treuriger zijn dan mij -,- @Nathan, de film was inderdaad een aanrader M'n neefje heeft zich kapot gelachen!! En de andere ook Ik moest naast een vreemde zitten :S I don't like that. Ik had wel goeie plaatsen! Niemand zat voor me want er was nog zo'n baar tussen.. Moeilijk uit te leggen |
| reactie 585
|
|
|
Waarom zouden je ouders je killen? Oke mooi |
| Naar boven | |