Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 166
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik heb ook vreselijke dagen. We zullen ma nii beginnen over de nachten! Slecht slapen.! |
| reactie 167
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Om toch begin je der over Emma -,- |
| reactie 168
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Patros, echt eah ? Zo stress, eerste examen vandaag, mama gisteren helemaal ndervragen, stom Frans, mama lerares Frans -,- Ik kende alles heel goed, en wtf, ik kende zelfs mijn oefeningen vanbuiten hah xD |
| reactie 169
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
ik had vandaag mijn 2e examen Nederlands. Waarom zeure ouders altijd zo???? |
| reactie 170
|
|
|
Ik weet het niet, het kan me niks schelen, ik sterf hier bijna, zit hier met tranen achter mijn ogen .. Holy Hell, Aardrijkskunde, kan niets langer als twee seconden onthouden kill me now ! EMMA KOM ME HELPEN |
| reactie 171
|
|
|
ik heb geen examen aardrijkskunde meer en ook niet van geschiedenis |
| reactie 172
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Tja onthouden valt niet mee he. Ik heb er ook weleens last van Vandaag weer lekker gefigureerd in de VTM-serie 'Amateurs' in Gent, was erg leuk |
| reactie 173
|
|
|
@Nathan: cooooooooooooooooowl!!!!!!!! |
| reactie 174
|
|
|
Nathan, wanneer ben je nu op Galaxy Park ? FUCK ALLES ! Nu hebbben ze niet eens gevraagt naar de defentities waarop ik drie uur me blind keek! Ieuw, ik voel me zo raar, ik kan me een 'leven' inbeelden door de ogen van een ander .. Ik kan mezelf zien door de ogen van andere mensen, en haat voelen jegens mij. gadverdamme xd |
| reactie 175
|
|
|
Dat weet ik niet, ik heb dat nog niet gevonden |
| reactie 176
|
|
|
Ha oké Waarom vertrouwen ouders er nooit op dat je je examen kent, maar als ze het vargen dat hun dochter zelfs de opgaven uit de cursus erbij kent -,- ? COME AND SLAP ME ! OMG ! Luan reageerde op mijn status happy xD OMG XD XD xKalm .. |
| reactie 177
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
XD Omg.. M'n eerste TWEE examens zijn goed gegaan Oh nee, Morgen examen Frans!! Andrei kan zo ijlen! |
| reactie 178
|
|
|
Galaxy Park is wel spannend trouwens Tja ouders, zijn gewoon bezorgd dat je niet slaagt voor examen? Nou kijk, dat is leuk dat hij reageert |
| reactie 179
|
|
|
Het is echt zo lollig dat iedereen je kan negeren terwijl je je 'grote liefde' einelijk hebt durven taggen in een reactie, dat je zo blij bent -,- Emma, plots zet Arnout (me peter you know) en me mama allemaal foto's op mijn tijdlijn, zo van: Succes. Of : Moet ik een kaarsje branden ? -,- |
| reactie 180
|
|
|
mijn moeder zet ook allemaal van die dingen das kei gênant -,- |
| Naar boven | |