Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 181
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Waarom kunnen mama's en papa's ff nie oprotte als het examens zijn??!!! En m'n zussen kregen vroeger tijdens examens altijd lekkere dingen. M'n zus en ik hebben gisterenmiddag en vandaag croque monsieur gemaakt. Laat me denken aan frans -,- Vandaag was wel goed gegaan. NU.. Opweg naar natuurwetenschappen en aardrijkskunde -_- wens me suc666!! Zal het nodig hebben -,- Esmée: Suc666 ook! |
| reactie 182
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma; Heb ik niet nodig, ik ben en wonder -,- ken je Thijs en Kjenta nog? Van Blew ? Zijn echt gstoorde freaks en heb ze nu op Facebook. Thijs zo schattig xD |
| reactie 183
|
|
|
Omg, ik heb alleen die stelsels geleerd bij nw. Op naar Aardrijkskunde!! Bleh -,- Esmée; Opschepper |
| reactie 184
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Lekker, croque monsieur Of je dat nu nodig hebt of niet Esmée, toch veel succes en jij ook Emma en Valab geloof ik ook? Jij zit ook in je examens zeker? Aardrijkskunde vond ik altijd erg leuk |
| reactie 185
|
|
|
Oke, ik heb ranom namen liggen intikken op Facebook (van jullie, I know, zo zielig) Maar van geen een persoon weet ik of zij het zijn xD Omg te erg voor woorden xShame |
| reactie 186
|
|
|
Bah nathan, Aardrijkskunde leuk? Van welke planeet komt gij? Omg, Ben goedgezind -,- Dit meen ik! Ik zit hier luidkeels te zingen in huis, En ik ben hier alleen (plus m'n kat)! En ik geniet er wel van.. Ik wil een ijsje eten ;P Zondigen.. Wens me suc666 voor maandag, 3 FOCKING UREN WISKUNDE :O |
| reactie 187
|
|
|
Emma, val dood vandaag xx Ik ga sterven denk ik, pure verveling enzo aah -,- |
| reactie 188
|
|
|
|
| reactie 189
|
|
|
Tja, ieder zijn ding enzo .. Ik ga een gedicht voor een vriend schrijven .. |
| reactie 190
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Vooral het eten van dat land zeker, Nathan? Suc666 Esmée |
| reactie 191
|
|
|
Patros, eigenlijk ishet niet zo |
| reactie 192
|
|
|
Awel ja, PF Succes Esmée |
| reactie 193
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik heb liever de Bourgondische lamscotelletjes Die slakken zijn echt goor... |
| reactie 194
|
|
|
Dat is ook lekker ja Slakken heb ik zelf nooit op, ik ben eig. wel benieuwd hoe dat smaakt |
| reactie 195
|
|
|
Mijn vader eet soms slakken, echt zo goor, en met een kilo knoflook enzo xD Die jongen was me zo dankbaar voor het gedichtje Weer een gedicht schrijven .. Wacht maar op die foto daarbij |
| Naar boven | |