Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 151
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Waarom Jorinda? |
| reactie 152
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Ten eerste: verveel ik me te pletter, ten tweede: hoe moet ik in vredesnaam de vakantie doorbrengen met mezelf, terwijl ik mezelf haat en ten derde: als ik alleen ben ga ik snijden, en dat wil ik niet |
| reactie 153
|
|
|
Tja, dat is lastig. Probeer er toch maar het beste van te maken, hoe moeilijk ook. Heb jij een fiets? Je kan dan bijv. lekker gaan fietsen door de velden (ik met mn fietsen, ik weet het) maar het is wel leuk hoor. Lekker rustgevend enzo en als je om je heen kijkt, naar al het moois, dat is wel goed om je gedachten te verzetten. |
| reactie 154
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Haha, ja ik heb een fiets, maar hou niet zo van fietsen.. Vandaag boodschappen gedaan (op de fiets xD) heb de hele terugweg zitten huilen :$ |
| reactie 155
|
|
|
Tja, als je er niet van houdt is het ook niet leuk natuurlijk. Dan maar andere activiteiten verzinnen, maarja, nu is de vraag; wat voor activiteit.. Oei Jorinda |
| reactie 156
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
AH HAAT FRANS. Iemand, kom naar mijn huis en sla me even, ik ben al drie dagen amper vlees aan het eten, heb superveel honger, en me riem snijdt in mijn rug xD |
| reactie 157
|
|
|
Amai |
| reactie 158
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Srs Nathan, srs? |
| reactie 159
|
|
|
Nathan, je snapt het niet echt -,- Ik krijg gewoon geen vlees meer binnen, zelf geen saté ! Gewoon geen zin in vlees, bijna hele week vegetarisch aan het eten xD En nee, ik ga niet naar de Quick, ooit wou ik daar een schuifdeur openschuiven, maar die was elektrisch -,- mijn hand leed mooi mee in het apparaat xD PIJN deed het echt wel. Mijn tand is ooit uitgevallen toen ik daar ging eten -,- geef me maar gewoon een cheeseburger van de McDonalds xP |
| reactie 160
|
|
|
Aha, op die manier. Maar dat kon ik ook niet weten dat je vegetarisch eet. Dat had je er niet bij gezet Dat dat zeer deed kan ik me wel voorstellen ja, moet er niet aan denken :{ |
| reactie 161
|
|
|
Toch wel ironisch dat je 'sla me' gebruikt als je bijna geen vlees krijgt |
| reactie 162
|
|
|
Patros, weer wat melig vandaag ? xD Oh help, word doodgepord op Facebook .. Jongens ! Abnormaal ! Nathan, even voor de duidelijkheid, ik ben wel geen vegetariër hoor, heb gwn geen zin in vlees -,- |
| reactie 163
|
|
|
Just a little bit |
| reactie 164
|
|
|
Tja, als ze zegt 'sla me' dan denk ik niet aan verse sla maar aan iets van geweld |
| reactie 165
|
|
|
Nathan, oh, denk niet als een volwassenen ! xD Help, vreselijke dag, Sims spelen, en studeren -,- |
| Naar boven | |