Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 196
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Wacht maar op mijn reactie daarbij |
| reactie 197
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
xD Dankjewel Ha neeuh, de foto is onscherp ? Fuck, tis toch maar gwn mijn oog met een traan xD |
| reactie 198
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Omg, Nu ben ik beginnen uitflippen op mn mama. Ik luister muziek terwijl ik leer, en die zi tal de ganse tijd te zagen dat ik moet leren! Die zei; Ik zeg het direct tegen papa hè! Seg, blablabla, Dom blablabla, Ik schreeuwde tot ik hees was; 'HOU U KOP' Mn mama kwam de kamer instorten en zei; Wablief? Ik gooide een kussen naar die en ik schreeuwe; 'Ik haat iedereen hier! En toen zei ik; Ge behandeld mij alsof ik dom ben! En toen ging ik nr boven.. Ik wil hier weg man, Ik ben nog beter af in het containerpark. |
| reactie 199
|
|
|
LEER GWN FATSOELIJK TYPEN EMMA GRR .. En stop met me te sms'n, ik moet wiskunde doen ! Ps, ik weet wie je geheim heeft verteld,d at waren niet Ellen enzo, maar Robbe, weetje dat die op deze site zit om te kunnen lachen met mensen hun problemen? Robbe, ej tliw tein netew taw ki ej eodnaa sla ki ej tioo iez ! |
| reactie 200
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welja, dat is niet leuk van Robbe Emma, ik begrijp je reactie. Maar je ouders bedoelen het wel goed zeker? Die willen gewoon dat je slaagt voor je examens. Nog 1 week gelukkig dan lekker vakantie vieren he |
| reactie 201
|
|
|
ja, oke, je mag dus niet naar je ouders: HOU JE KOP roepen, want dan kan je een klap krigen, tjaha -,- |
| reactie 202
|
|
|
Nou ja, je mag jezelf wel verdedigen, ook tegen je ouders. Tuurlijk, anders blijven die je ook maar ... (je mag zelf invullen wat van toepassing is). Maar om te zeggen 'hou je kop', veel ouders vinden dat niet direct erg leuk. En in dit geval: het is te hopen dat Emma's ouders waarom Emma zegt 'hou je kop'. |
| reactie 203
|
|
|
Tja jah xD Waarom zijn mijn beste vrienden altijd via internet (buiten Emma) ? Jullie, mijn vrienden die ik enkel op Skype kan zien |
| reactie 204
|
|
|
Wie is hij? |
| reactie 205
|
|
|
'The Lord' -,- |
| reactie 206
|
|
|
Nee, mag ik zeggen dat Hij van iedereen houdt? Dus ook van jou? En het is zoals je zei: gelukkig heb je vrienden (weliswaar via internet maar goed) en je hebt Emma. Maar je kan altijd aan Hem vragen/bidden opdat je meer buurtvrienden zou mogen hebben, want als je bidt zal Hij je geven. Maar, je moet wel geduld hebben. En vertrouwen. Het kan zijn dat Hij het in 1 dag geeft, het kan ook zijn dat Hij het in 1 jaar geeft |
| reactie 207
|
|
|
Nathan, doe niet raar, ik ben niet kotholiek, ik bid niet -,- Ik moet offline, er komen mensen, bah -,- Morgels x |
| reactie 208
|
|
|
Mijn mama slaat me nie als ik da doe -_- En wa bedoeld ge met 'leer typen' ???? En Esmée, check je gsm ik heb vraag gvd. |
| reactie 209
|
|
|
Ik ben ook niet katholiek Gelukkig Emma |
| reactie 210
|
|
|
Check dit; www.youtube.com/watch?v=IJNR2EpS0jw ZOOOO grappig!! |