Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 136
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Oh, zo'n lief FB berichtje gekregen: I need you to feel happy, I need you to be strong, I need you to feel funny, I need you to feel myself! <3 Jodie is zo'n schatty xD |
| reactie 137
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dat is nou jammer dat je dat niet van Luan kreeg, want dat verwachtte ik wel een beetje toen ik de eerste zin las. Komt dat van iemand anders Maar het is een leuk berichtje inderdaad |
| reactie 138
|
|
|
Maar Luan kent me nog steeds niet Ik zette deze status: Wat doe je als je iemand 'n identiteitskaart ziet oprapen .. ? xD En me vriendin zegt: da weet ik niet wie raapten het op Ik wil nu reageren: Luan (en dan dat hij ziet dat ik zen naam zette xD) |
| reactie 139
|
|
|
Oei Ja, dat is leuk. Moet je doen ja |
| reactie 140
|
|
|
Straks, nu naar oma, Sinterklaas, en dan wat studeren |
| reactie 141
|
|
|
Dat kan ook |
| reactie 142
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Ben kapot -,- |
| reactie 143
|
|
|
Hoe komt dat Jorinda |
| reactie 144
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Bijna vakantie? De hel moet nog beginnen! Je hebt het recht op mij te zijn Jorinda De Sint is vandaag in onze school geweest. Hij kon nie naar ons komen, want die was op bezoek bij het lager onderwijs en de kleuters -_- M'n zakje is al op Hoera voor de sint! Ik heb bij m'n twee oefentoetsen van Latijn een 12/20 en een 3,5/10 -_- Da beloofd al voor dinsdag :S |
| reactie 145
|
|
|
Positief blijven Emma, 12/20 is toch best goed? Want dat betekent dat je meer dan de helft goed heb |
| reactie 146
|
|
|
HOLY HELL, SO HAPPY xD Sims 3 uitbrijdingspaketten bovennatuurlijk en jaargetijden gekregen oh gosh |
| reactie 147
|
|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Haha leuk |
| reactie 148
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Haha Een 12/20 is beter dan een 0/20 Nu ga ik me wassen! Ben al van half 8 dezemorgend aant leren! Ben op gang aant geraken! Toedels xx <3 |
| reactie 149
|
|
|
Voila, dát is ook positief denken. Goedzo Emma Leuk, dan gaat het sneeuwen in het Land van de Sims? |
| reactie 150
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Ik haat de vakantie juist Nathan! |
| Naar boven | |