1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje slaan? [3]

datum 02-11-13 12:26
reactie 571
Verwijderde gebruiker
Whaha ik ben eigenlijk erg vrolijk.. No idea why but i don't care!
Lekker met muziekje op (lekker vrolijk) en beetje leren en het eindelijk snappen
Dus PF Je suc666 heeft gewerkt XD

Moet alleen nog voor woensdag iets bedenken en ik heb jullie hulp nodig.
Voor een teken toets. (Ik haat het dat die toetsen altijd op zo'n klein kut velletje moeten maken maarja) We mogen kiezen uit de onderwerpen: Modeshow (leek me niet echt wat maar wie weet) Eiland van de monsters (leek me helemaal niets) en Halloween. (leek me wel wat maar ik weet dus niets!!)
Weten jullie iets wat ik miss kan tekenen? Hij zei dat hij een 1 kon geven voor techniek en een 10 voor creativiteit. Kunnen jullie iets bedenken? Help me!
datum 02-11-13 12:34
reactie 572
Verwijderde gebruiker
Euhm .. Ik ben niet goed in verzinnen (vind ik) misschien .. Idk, weerwolf ofzo ? Of iets als dit www.contrib.andrew.cmu.edu/~rwarshof/happyhalloween.jpg Ik weet het niet ;D Ik teken graag, maar verzinnen is übermoeilijk ..

Klaar met school ! Eindelijk. Alles suckt, maar het is klaar ! Echt waar, wat ik het geld, de weduwe, het beroep (technisch) het beroep (hogere studies) .. Ik wist niet eens dat er verschl was tussen beroep xD Duidelijk wel dus, le profession en de andere ben ik vergeten xD
datum 02-11-13 12:48
reactie 573
Verwijderde gebruiker
Whaha wel leuk idee aar heb er meer nodig. Ik zat te denken aan een klein meisje met een gasmasker.. Maar dat is wel een beetje erg moeilijk. Ik teken ook wel graag maar trek het vaak ligt over van de computer en teken dan. Zodat ik ligtjes de contoeren heb zodat het er niet uitziet als een tekening van een kleuter XD
datum 02-11-13 12:55
reactie 574
Verwijderde gebruiker
xD

Ik weet het niet, ik ben bezig met wat avatars maken enzo, maar verveel me steendood, want ben er superslecht in
datum 02-11-13 13:43
reactie 575
jorinda
Gefeliciteerd Patros
datum 02-11-13 20:36
reactie 576
Verwijderde gebruiker
Oh gosh, geen zin meer, echt niet, hellup !
Patros, bedankt voor de reactie, bedankt dat je me nooit wil laten vallen. Bedankt x

Ik kan het niet meer aan, ik sterf van pijn, vrijwillige pijn ! Mijn lip, mijn onderlip, die ziet helemaal wit, wit van bijtwondes .. Het prikt bij ALLES wat ik et, en een zure appel is de hell, allez, alles is de hell
datum 02-11-13 20:46
reactie 577
Patros-Fibros
Geef alsjeblieft niet op Esmée, we kunnen niet zonder jou! Zonder jou kan deze site ook wel ophouden met bestaan...
datum 02-11-13 20:55
reactie 578
Verwijderde gebruiker
Misschien moet dat dan maar .. En ik bedoel er niets mee, maar jij en de rest kunnen heus wel zonder mij. Ik ben juist dat ene depressieve blonde meisje. Ik ben dit beu. Het leven, de liefde, ik heb er nog een gedicht over, van twee bladzijdes lang .. Ik hou van jullie, echt waar, maar ik wil het niet meer, het enige wat ik missen zou, is het gezicht zien van mensen nadat ik zm zou plegen .. Sorry
datum 02-11-13 21:08
reactie 579
Patros-Fibros
Ik hou me vast aan jouw mooie gedichten, hoe denk je anders dat ik het hier uithou?
datum 02-11-13 21:14
reactie 580
Verwijderde gebruiker
Ik zou het niet weten .. Zal wel een beetje optimistisch gaan doen. Zo'n depressieve is ook maar stom op je zestiende verjaardag ..
Ik weet waar de knoop zit .. Luan. Love can kill people ! LOVE KILL ME GRR!
datum 02-11-13 21:27
reactie 581
Patros-Fibros
Queen - Too Much Love Will Kill You
Luister der altijd naar wanneer ikndepressief ben (zowat elke dag...), t beschrijft hoe ik me voel

Only the love who was killing you, can make you happy and alive
datum 02-11-13 21:30
reactie 582
Verwijderde gebruiker
Only the love thats killing me, knows how she can pull me down, how she can let me cry, how the kan put a knife into my heart ..

Ik luister nu Nirvana als ik depri ben .. Morgen luister ik die van Queen.
datum 02-11-13 21:44
reactie 583
Patros-Fibros
Luister je dan 1 specifiek nummer of gewoon random nummers van Nirvana?
datum 02-11-13 21:49
reactie 584
Verwijderde gebruiker
Dat was een leuke dag in Ieper bij mijn maatjes
De pannenkoeken waren ook heel smakelijk

Esmée, we kunnen niet zonder jou
En Sheala, wat teken jij het liefst?
datum 02-11-13 21:51
reactie 585
Verwijderde gebruiker
Stop alsjeblieft met zeggen dat je niet zonder me kan, allemaal leugens ! Maximum 1 week en je vergeet me !

Patros, Where did you sleep last night .. Of I hate myself and I want to die of zoiets ..
Naar boven

Reageren op: Praatje slaan? [3]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.