Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 571
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Whaha ik ben eigenlijk erg vrolijk.. No idea why but i don't care! Lekker met muziekje op (lekker vrolijk) en beetje leren en het eindelijk snappen Dus PF Je suc666 heeft gewerkt XD Moet alleen nog voor woensdag iets bedenken en ik heb jullie hulp nodig. Voor een teken toets. (Ik haat het dat die toetsen altijd op zo'n klein kut velletje moeten maken maarja) We mogen kiezen uit de onderwerpen: Modeshow (leek me niet echt wat maar wie weet) Eiland van de monsters (leek me helemaal niets) en Halloween. (leek me wel wat maar ik weet dus niets!!) Weten jullie iets wat ik miss kan tekenen? Hij zei dat hij een 1 kon geven voor techniek en een 10 voor creativiteit. Kunnen jullie iets bedenken? Help me! |
| reactie 572
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Euhm .. Ik ben niet goed in verzinnen (vind ik) misschien .. Idk, weerwolf ofzo ? Of iets als dit www.contrib.andrew.cmu.edu/~rwarshof/happyhalloween.jpg Ik weet het niet ;D Ik teken graag, maar verzinnen is übermoeilijk .. Klaar met school ! Eindelijk. Alles suckt, maar het is klaar ! Echt waar, wat ik het geld, de weduwe, het beroep (technisch) het beroep (hogere studies) .. Ik wist niet eens dat er verschl was tussen beroep xD Duidelijk wel dus, le profession en de andere ben ik vergeten xD |
| reactie 573
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Whaha wel leuk idee aar heb er meer nodig. Ik zat te denken aan een klein meisje met een gasmasker.. Maar dat is wel een beetje erg moeilijk. Ik teken ook wel graag maar trek het vaak ligt over van de computer en teken dan. Zodat ik ligtjes de contoeren heb zodat het er niet uitziet als een tekening van een kleuter XD |
| reactie 574
|
|
|
xD Ik weet het niet, ik ben bezig met wat avatars maken enzo, maar verveel me steendood, want ben er superslecht in |
| reactie 575
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Gefeliciteerd Patros |
| reactie 576
|
|
|
Oh gosh, geen zin meer, echt niet, hellup ! Patros, bedankt voor de reactie, bedankt dat je me nooit wil laten vallen. Bedankt x Ik kan het niet meer aan, ik sterf van pijn, vrijwillige pijn ! Mijn lip, mijn onderlip, die ziet helemaal wit, wit van bijtwondes .. Het prikt bij ALLES wat ik et, en een zure appel is de hell, allez, alles is de hell |
| reactie 577
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Geef alsjeblieft niet op Esmée, we kunnen niet zonder jou! Zonder jou kan deze site ook wel ophouden met bestaan... |
| reactie 578
|
|
|
Misschien moet dat dan maar .. En ik bedoel er niets mee, maar jij en de rest kunnen heus wel zonder mij. Ik ben juist dat ene depressieve blonde meisje. Ik ben dit beu. Het leven, de liefde, ik heb er nog een gedicht over, van twee bladzijdes lang .. Ik hou van jullie, echt waar, maar ik wil het niet meer, het enige wat ik missen zou, is het gezicht zien van mensen nadat ik zm zou plegen .. Sorry |
| reactie 579
|
|
|
Ik hou me vast aan jouw mooie gedichten, hoe denk je anders dat ik het hier uithou? |
| reactie 580
|
|
|
Ik zou het niet weten .. Zal wel een beetje optimistisch gaan doen. Zo'n depressieve is ook maar stom op je zestiende verjaardag .. Ik weet waar de knoop zit .. Luan. Love can kill people ! LOVE KILL ME GRR! |
| reactie 581
|
|
|
Queen - Too Much Love Will Kill You Luister der altijd naar wanneer ikndepressief ben (zowat elke dag...), t beschrijft hoe ik me voel Only the love who was killing you, can make you happy and alive |
| reactie 582
|
|
|
Only the love thats killing me, knows how she can pull me down, how she can let me cry, how the kan put a knife into my heart .. Ik luister nu Nirvana als ik depri ben .. Morgen luister ik die van Queen. |
| reactie 583
|
|
|
Luister je dan 1 specifiek nummer of gewoon random nummers van Nirvana? |
| reactie 584
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dat was een leuke dag in Ieper bij mijn maatjes De pannenkoeken waren ook heel smakelijk Esmée, we kunnen niet zonder jou En Sheala, wat teken jij het liefst? |
| reactie 585
|
|
|
Stop alsjeblieft met zeggen dat je niet zonder me kan, allemaal leugens ! Maximum 1 week en je vergeet me ! Patros, Where did you sleep last night .. Of I hate myself and I want to die of zoiets .. |
| Naar boven | |