Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 541
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Wij hebben maar 1 familiefeest en da is op 1 januari. Dan leest iedereen nieuwjaarsgedichten voor enzo... Ben al een paar uurtjes terug van kerkhoven enzo. M'n mama heeft nie gehuild dit keer.. M'n papa heeft bij z'n papa z'n graf ook niet gehuild. Zo eens gesnoven. Op het kerkhof bij ons in de buurt (1 van de 2 kerkhovenwaar we zijn geweest) waren mensen zo aant praten en aant lachen. Ik zei tegen m'n mama; Seg, Alsjeblieft, hè! Het is hier wel een kerkhof hè! Respectloze mensen.. In Sint-Truiden (het andere kerkhof waar we zijn geweest) waren er ook al mensen aant babbelen. M'n zus moest toen ook nie huilen? Kweenie wa er aan de hand was vandaag!! ?? |
| reactie 542
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik wel. Ik huilde wél. Want ik zag een foto van toen mijn kat al dood in de verte lag te staren .. Ik ga nu een kaarsje bij zijn graf branden.. Zie je later .. |
| reactie 543
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Sterkte maatjes |
| reactie 544
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
K ga morgen miss naar t graf van m'n opa en oma om te kijken of de storm t nog heeft heelgelaten... Maandag was t hoogtepunt van die storm, er was een nogal grote eik op het kerkhof gevallen. Stenen zijn beschadigd, maar die boom durven ze der niet weg te halen -,- Ff iets anders, ik ben morgen en overmorgen wss niet of nauwelijks online |
| reactie 545
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Ik ben dit weekend bij me pa, vergeet ik me mobiel... -.- Kan dus het hele weekend niet appen! Zo irri! En kan in de nacht niet kijken hoelaat het is, en alleen muziek luisteren op me laptop. Dus ben denk ik wat vaker online Wel handig, nu kan ik beter leren voor de toetsweek deze week. Moet zoveel in me kop stampen!! Gaat me weekend! |
| reactie 546
|
|
|
How dafuq kun je je mobiel vergeten?? Wel lekker rustig op m'n mobiel iig |
| reactie 547
|
|
|
-.- Omdat ik zo'n haast had omdat die kut hazel ons niet liet gaan!!!! Ik had wel gezien dat je wat had gezegd maar weet dus niet wat want had t niet gelezen... -.- Ik voel me uber blond rn |
| reactie 548
|
|
|
Sheala, waar was je nou de laatste tijd? Heb jij geen horloge dan? |
| reactie 549
|
|
|
Ook zo leuk trouwens. Alle toetsen waren nagekeken, laat dat wijf de auto van t slot. Twee tassen vol met toetsen gestolen (don't know why), dus moeten we die toetsen opnieuw maken -,- |
| reactie 550
|
|
|
Veel plezier dan PF |
| reactie 551
|
|
|
IK heb wel een horloge Nathan. Maar we werden vast gehouden ofzo. Ik ben blij dat ik eerder weg mocht. (oke ik loog ik heb geen horloge maar wel de tijd) |
| reactie 552
|
|
|
Waarom werden jullie vastgehouden? |
| reactie 553
|
|
|
Omdat ze wouden dat we elk kruimeltje van de grond af likte in een lokaal. (schoonmaken dus) Maar ik was zo slim om in mijn eigen lokaal te gaan zitten met nog 1 jongen. We hoefden alleen de stoelen aan te schuiven en konden gaan |
| reactie 554
|
|
|
Waar moet ik veel plezier aan hebben Nathan? Aan die f*cking toets of aan morgen en overmorgen? |
| reactie 555
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Het was denk ik een sarcastische 'veel plezier' Ik ben nu al wakker? Ik ben moeeeee!!! Maar ik wil nie terug in m'n bed gaan, Ik val toch nie in slaap... Esmée.. Tot straks!!! |
| Naar boven | |