1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje slaan? [3]

datum 03-11-13 11:37
reactie 601
Verwijderde gebruiker
Tekenen <3 kan het niet zo goed,
Emsée is de beste tekenares. Kwil nie slijmen hè.

Ik teken vanalles. M'n peter kan ook goed tekenen.
Hij kan auto's tekenen enzo. En luchtballonnen Enz.
Zo cool,Zo realistisch :d
datum 03-11-13 11:38
reactie 602
Verwijderde gebruiker
Wtf ..

@Sheala, waarschijnlijk heb je gelijk, maar alles suckt zo hard ! Leven, liefde .. Mensen vragen nu al aan me: "Esmée, waarom probeer je te lachen, je ogen lachen niet mee" Dat is zo. Mijn ogen lachen niet mee. EN ik heb een vreselijk droef en haat gevoel binnenin ..

@Patros, die vrolijke Belg met mooi blond haar is dus Emma. Zij is vrolijk. Ik ben negatief. Ik weet heus wel wie je bedoeld, maar er staat dus al een leugen in je zin. Vrolijk en mooi. Ik ben amper vrolijk. En mooi haar? Ja hallo, het haar van een monster ziet er op dit moment nog beter uit ! En als ik al 'blij' doe, is dat beu, omdat ik gwn me blij voel, zonder reden, om een uur later van een klif te willen springen. En ps, dan ben ik bijna groter als jou

@Emma, rara manier, maar weet je hoe je bij een kat ziet wat ie is xD Staart omhoog .. HAHA Ik zie jou al kijken xD Sorry sorry Ik goed tekenen? Bwa ..

@Nathan, ZM is NIET eng. En ja hallo, bij me oma doe ik geen 'enge' dingen ..
datum 03-11-13 11:42
reactie 603
Verwijderde gebruiker
Ma ge hebt m'n kat nog nie gezien.
En ik heb geen zin om te kijken -_-

En ik ben ook nie altijd vrolijk en positief..
Soms kan alles tegenvallen.
Maar ik pak de draad weer op, en ik stap weer vrolijk in het leven..
datum 03-11-13 11:46
reactie 604
Verwijderde gebruiker
Ja hoor, maak dat jou kat wijs ..
Ik ben altijd negatief. O gosh, vroeg de leraar vorige week: "Esmée, zeg me de voordelen van leven." Ik zo van euhm .. Ik kan met niemand over me gevoel praten, enkel met Robbin (hij stuurde me een pb ) en met Sheala, Nathan, Jorinda, Patros, jou en natuurlijk met Lucas .. (mis ik iemand?) Maar in real life, nee, mijn 'vrienden' van mijn school lachte al toen ik zei: "Fck up, ben dit beu" laat staan dat ik zeg: "Weetje, tot aan de Hemelpoort" Als ik al naar 'de hemel' ga. Met al die leugens die ik vertel .. Ik heb me ouders een half jaar voorgelogen over contacten op Skype. Ik vertel leugen, omdat ik graag lieg ..
datum 03-11-13 11:48
reactie 605
Verwijderde gebruiker
Nou, mij lijkt het toch wel eng hoor. Een gewone sterfgeval is al niet leuk om mee te maken. Als jij weggaat, niemand van ons gaat dat leuk vinden hoor
datum 03-11-13 11:53
reactie 606
Verwijderde gebruiker
Ik vind het echt heel lief dat je dat zegt, maar je kent mij niet 'echt' . Ik ben juist het meisje hier, maar hou ben ik hierbuiten? Dat weet enkel Emma. Op mijn RPG site ben ik heel anders. Ik doe blij, want iedereen daar is zo. Het is aanstekelijk. Ik ben anders buitenuit. Je kent mijn gevoelens niet. Jij bent positief? Ik ben negatief en hou van pijn. Dat is het enige wat ik nog heb. Vriendschap met Emma houd me ook recht (en met jullie) maar dat verdien in niet. Waarheid is hard .. Maar toch wil ik jullie vriendschap. Ander val ik. Maar dan vangen jullie me op ..
datum 03-11-13 12:03
reactie 607
Verwijderde gebruiker
Nee, helaas ken ik je buiten het internet niet zo goed. Maar ik denk niet dat je in het echte leven gemeen of wat dan ook bent. Of je kan weleens uit je slof schieten maar dat is waarschijnlijk omdat je in de put zit. Dan doe/zeg je weleens dingen, die je liever niet zou zeggen. Maar eens je uit die put ben, dat kan over 10 jaar zijn. Of misschien al over 10 dagen, dan voel jij je ook lekker in je vel.
datum 03-11-13 12:06
reactie 608
Verwijderde gebruiker
O ik kan wel springen! Heb het gevoel alsof ik dood ga. Ik ben letterlijk zo wit als de muur. Ik ga kapot van de buikpijn, ben aan het overgeven (zelfs door me neus :S en nu brand me keel van maag zuur) ik heb het 1 sec gloeiend heet 1 sec later weer ijs koud. Denk dat ik niet ga paardrijden vandaag. En nog ff leren zit er denk ik ook niet meer in Lig hier als een dood wit zakdoekje op de bank. Gaat nu wel ietsjes beter. Hoop dat het gewoon snel over gaat!!
datum 03-11-13 12:09
reactie 609
Verwijderde gebruiker
Oei veel beterschap Sheala.
Ik hoop ook dat het snel overgaat. Niet leuk, koorts hebben ;(
datum 03-11-13 12:09
reactie 610
Verwijderde gebruiker
Oh nee, je kent me dus totaal niet -.-
Ik schiet nooit 'uit mijn slof', ik scheld mensen uit, gewoon,omdat ik me goed voel,
of ik wil mensen kwetsen, dan voel ik me beter. Soms moet ik mijn kracht kwijt, dan sla ik ook zonder reden (Emma knows that) Ik had ooit ruzie met Emma omdat ik lachte om haar bij trefbal #shame. Maar met haar maak ik het terug goed. Ik heb nu al ongeveer twee weken ruzie met Sasha en Steven, de debielen. Ik sla gewoon als ik dat nodig vind, je kent me dus totaal niet. En ik zit in de put, ja, dat is zo, maar ik blijf daar ook. Ik wil er niet uit. Dan herkennen mensen je toch enkel als dat meisje wat altijd zo gemeen doet, die in de put zat, die pessimist ..
datum 03-11-13 12:13
reactie 611
Verwijderde gebruiker
Oei, je wilt er niet uit? Dat is toch ook niet leuk voor jezelf? Maar als die mensen dat zeggen, gewoon niet naar luisteren.
Nee, jammer dat ik jou niet ken he
datum 03-11-13 12:18
reactie 612
Verwijderde gebruiker
Gaat moeilijk, je woont bijna aan de andere kant van het land .. En het ** is, ik mag niet bellen met mensen op Skype -.- Enkel met real mensen .. Maarjah. Lucas help me wel (soms) op Skype
IK HAAT ME OUDERS GRR. Ik zou moeten weglopen van hen. Ze hebben zo hard iets tegen Nederland ! Ik wil altijd al een naar Nederland, maar zij niet Verdomme, dat ze heenlopen. Nederland is cool. -.-

@Nathan, dat gaat niet, ik hoor enkel slechte dingen. Complimenten verander ik in beledigingen ..
datum 03-11-13 12:21
reactie 613
Verwijderde gebruiker
Waarom hebben zij iets tegen Nederland? :O Oke, je hebt vast wel asociale Hollanders tussen zitten, gemene Nederlanders, luidruchtig... Maar niet iedereen zijn zo, er zijn ook hele aardige tussen.
datum 03-11-13 12:27
reactie 614
Verwijderde gebruiker
Vind ik ook. Ouders -.-
Voel me echt beroerd vandaag. Zin om te kotsen .. Of al mijn verdriet eruit te huilen.
Ik beschadig me gehoor wel met 30 seconds to Mars .. Of Nirvana .. She-wolf ..
Omg. Me rug doet pijn. Mijn lip ook. Gebeten op de plaats waar iedereen het ziet als ik praat, -.-
datum 03-11-13 12:32
reactie 615
Verwijderde gebruiker
Tja ouders, wat moet je ermee

Ik ga trouwens een lekker stukje eten. Tot later maatjes
Naar boven

Reageren op: Praatje slaan? [3]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.