Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 556
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik weet niet wat je vandaag en morgen gaat doen. Ik heb het inderdaad aan die toets waar je zo veel zin in hebt |
| reactie 557
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Fck ! Vraagt me oma, wat wil je voor je dertiende verjaardag? Ik zeg, tijd om na te denken, dat is pas over 4 maanden hoor ! Wat wil je dan voor Sinterklaas? Paardrijspullen. Wat precies, OMA weet ik veel !? En ... Kerst? Ben gwn weggelopen. -.- 64plussers xD Patros, GELUKKIGE. 16de VERJAARDAG |
| reactie 558
|
|
|
Oke, PF is vandaag jarig? gefeliciteerd jongen Welja, wou je oma eens vrijgevig zijn, ist niet goed |
| reactie 559
|
|
|
Hij had gezegd dat hij ff minder on was, mss 1 dag leren, 1 dag verjaardag Nee, hij postte een gedichtje in de gedichtenslang. Moet je ook eens aan meedoen joh |
| reactie 560
|
|
|
Tja, zoveel inspiratie heb ik ook niet. Ben niet goed in verzinnen in een paar seconden |
| reactie 561
|
|
|
Ik zet er ook de grootste onzin op, soms komt er een 'goed' gedichtje uit |
| reactie 562
|
|
|
Oke nou ja, ik doe het lekker rustig aan hoor. Ik doe liever niet mee, ben bang dat mijn inspiratiebron te snel op raakt |
| reactie 563
|
|
|
Wow |
| reactie 564
|
|
|
Veel plezier jullie 2 Ik ga er zo ook vandoor, Ieper onveilig maken |
| reactie 565
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Whahaha no -,- Ze voelt zich schuldig zegt ze, dus wordt t een boektoets waar iedereen een 10 op kan halen Nathan, zal ik jou dan maar jaloers maken met de heerlijke slagroomtaart? |
| reactie 566
|
|
|
-.- Ik hou ook van taart hoor ! Kersentaart Maak er 'n leuke dag van .. ;D |
| reactie 567
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Gefeliciteerd Pf Love it Ik je huis terroriseren? Bedankt hoor.. Ik ben toch geen rommelmaker? Moest ik rommel maken, Ruim ik het toch terug op.. (bij Esmée toch) |
| reactie 568
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Gefeliciteert PF!! (nu wel op tijd he |
| reactie 569
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Thnx En suc666 met t huiswerk |
| reactie 570
|
|
|
Ik ga ook leren .. School suckt ! Fckng Franse woordenlijst. La veuve .. Suck -.- I don't need luck, because I'm failing right now |
| Naar boven | |