1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje slaan? [3]

datum 02-11-13 21:51
reactie 586
Verwijderde gebruiker
Nirvana vind ik wel een goeie band,
Maar ik luister er amper naar.

Ik heb een kat! die ene kat die m'n zus had gevonden, Bij die haar lief.
We hebben die nu
We weten niet of het een jongen of meisje is, (klinkt raar) Dus we hebben ook nog geen naam :S Hij heeft een wonde aan z'n linkervoorpoot.

En m'n papa vond omdat hij de kat was gaan halen, Dat hij de naam mocht kiezen. Hij wilt hem Stef noemen -_- Dus als iemand vraagt; Hee, Hoe heet je kat? Stef -_- Maar we waren hem gaan halen, Omdat m'n zus de hele dag moest janken -_- Om een kat.

Breaking News: Een 18-jarig meisje dat is aan het huilen om een kat!
datum 02-11-13 21:55
reactie 587
Verwijderde gebruiker
Niets mis mee ! En omg, moet me mama langskomen? Die ziet gwn aal de lichaamsbouw al of het een jongen of meisje is. Emma, luf you, maar ik ben niet in de stemming voor je optimisme :3

Ik denk dat ik offline ga .. Nee .. Dood me, alsjeblieft ?
datum 02-11-13 21:57
reactie 588
Verwijderde gebruiker
Dat je mama maar langs komt
Maar nee, Hij/zij moet maandag naar dokter.
De dokter beslist of het te erg is om te overleven,
Anders moeten we hem/haar laten inslapen

Maar als het zó erg zou zijn,
Zou hij/zij niet stappen, niet eten, en niet drinken..
datum 02-11-13 21:57
reactie 589
Verwijderde gebruiker
Nou Esmée. ik ga je zeker wel missen hoor, wij gaan je missen. En vergeten, mijn vrienden? Nee, ik vergeet geen vrienden, dus jou ook niet.
Sterkte Esmée, sterkte maat
datum 02-11-13 22:00
reactie 590
Verwijderde gebruiker
Laten me mijn pessimisme omzetten in meligheid ..

Maatje, ik ben klein. Nu, om het over het iets anders te hebben, zeg me eens, wie is hoe groot ? Ik ben 1 meter 67 .. Wie is groter en wie kleiner ??
datum 02-11-13 22:01
reactie 591
Verwijderde gebruiker
Ik ben 1,71
datum 02-11-13 22:04
reactie 592
Verwijderde gebruiker
Ik haal je in gast, ik word tussen de 1 m 80 en 1 m 85
Ik ga nu maar, morgen leven? Let me stay for you, guys .. xx
datum 02-11-13 22:13
reactie 593
Verwijderde gebruiker
Ik heb m'n mama al ingehaald.
Maar jha, Meerdere mensen doen dat wel..
Dus, Niet teveel verwachten!
datum 02-11-13 22:15
reactie 594
Verwijderde gebruiker
Slaaplekker Esmée, doe geen enge dingen
datum 02-11-13 23:15
reactie 595
Verwijderde gebruiker
Nathan, wat ik het liefst teken... Iets makkelijks XD Nouja gewoon mooie foto's van iets na tekenen en uit mezelf ben ik een oog aan t leren tekenen. Omdat ik dat het mooiste aan iemand vind (en dus ook van mezelf ookal ben ik niet al te lelijk XD Al zou ik dat niet weten want je ziet jezelf 5x mooier dan je bent dus...) Achja ik ben niet goed in uit mezelf tekenen en zoiezo niet heel goed erin, alleen wat beter als de rest en dat vind ik al genoeg.

Esmee... Je hebt dit leven gekregen omdat je het aankan. En ik weet dat je lip pijn doet na het bijten (daarom bij ik het bovenste eraf, geneest snel) Maar je mag niet opgeven. Niemand hier mag opgeven! Je kunt nog zoveel bereiken. Wij allemaal hier. Later zou je kunnen doen wat je wilt! Koop een auto en ga de wereld rond. Ga met een date op een begraafplaats liggen met volle maan (mijn perfecte date trouwens ) Doe iets groots of iets simpels, maakt niet uit. Als je het niet probeert weet je het nooit. Je hebt je eigen lot in handen. En niets duurt voor eeuwig. Het gaat over, en het komt weer terug. Maar het maakt je sterker. Het maakt wie je bent.

Don't give up now. We all gonne die, some off us just not today or tomorrow.
En slaap er altijd een nachtje over. Sleep is the best meditation.
datum 02-11-13 23:41
reactie 596
Patros-Fibros
Al sla je me recht m'n graf in, ik zou echt niet weten hoe groot ik ben. Heb m'n oma en tante ingehaald, dus mayby iets tussen de 1,65 en de 1,70??

Maar Esmée, ook al moet ik me ergens anders op concentreren, ik glij steeds weg in gedachten naar een vrolijke Belg met mooi blond haar, waar ik bang ben dat ik haar kwijt raak (you know who...)
datum 02-11-13 23:51
reactie 597
Verwijderde gebruiker
PF Ben je gegroeid ofzo?

Ik ben 1.65 toch? Ik had het laatst nog gemeten maar weet t niet precies. Maar ik heb ook een 'holle' rug dus kan niet rechtop staan Merk ik ook alleen als ik 'recht' tegen een plank moet staan ofzo.
datum 03-11-13 00:27
reactie 598
Patros-Fibros
Nee, ik ben een halve meter gekrompen en m'n oma en tante wonen allebei in een paddenstoel (!) -,-
datum 03-11-13 11:10
reactie 599
Verwijderde gebruiker
Ooh. Kaboutertjes

Die kat is echt adorabel! Bijna heel het gezin denkt dat het een jongen is.
Te zien aan het gezichtje en zo.
Ik heb een nieuw speeltje uitgevonden..
Gewoon een pen, en daar hingen twee touwtjes aan.
Kheb er gwn eentje afgeknipt.. en Voilà..
Ik deed da touwtje effe aan de kant, En die was daar een kwartier naar opzoek -_-
Die wou zelfs effe gaan likjes meer geven
datum 03-11-13 11:33
reactie 600
Verwijderde gebruiker
Kabouter Plop

Leuk he, die katten.
Sheala, dan teken je iets makkelijks
Naar boven

Reageren op: Praatje slaan? [3]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.