Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 586
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Nirvana vind ik wel een goeie band, Maar ik luister er amper naar. Ik heb een kat! die ene kat die m'n zus had gevonden, Bij die haar lief. We hebben die nu We weten niet of het een jongen of meisje is, (klinkt raar) Dus we hebben ook nog geen naam :S Hij heeft een wonde aan z'n linkervoorpoot. En m'n papa vond omdat hij de kat was gaan halen, Dat hij de naam mocht kiezen. Hij wilt hem Stef noemen -_- Dus als iemand vraagt; Hee, Hoe heet je kat? Stef -_- Maar we waren hem gaan halen, Omdat m'n zus de hele dag moest janken -_- Om een kat. Breaking News: Een 18-jarig meisje dat is aan het huilen om een kat! |
| reactie 587
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Niets mis mee ! En omg, moet me mama langskomen? Die ziet gwn aal de lichaamsbouw al of het een jongen of meisje is. Emma, luf you, maar ik ben niet in de stemming voor je optimisme :3 Ik denk dat ik offline ga .. Nee .. Dood me, alsjeblieft ? |
| reactie 588
|
|
|
Dat je mama maar langs komt Maar nee, Hij/zij moet maandag naar dokter. De dokter beslist of het te erg is om te overleven, Anders moeten we hem/haar laten inslapen Maar als het zó erg zou zijn, Zou hij/zij niet stappen, niet eten, en niet drinken.. |
| reactie 589
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nou Esmée. ik ga je zeker wel missen hoor, wij gaan je missen. En vergeten, mijn vrienden? Nee, ik vergeet geen vrienden, dus jou ook niet. Sterkte Esmée, sterkte maat |
| reactie 590
|
|
|
Laten me mijn pessimisme omzetten in meligheid .. Maatje, ik ben klein. Nu, om het over het iets anders te hebben, zeg me eens, wie is hoe groot ? |
| reactie 591
|
|
|
Ik ben 1,71 |
| reactie 592
|
|
|
Ik haal je in gast, ik word tussen de 1 m 80 en 1 m 85 Ik ga nu maar, morgen leven? Let me stay for you, guys .. xx |
| reactie 593
|
|
|
Ik heb m'n mama al ingehaald. Maar jha, Meerdere mensen doen dat wel.. Dus, Niet teveel verwachten! |
| reactie 594
|
|
|
Slaaplekker Esmée, doe geen enge dingen |
| reactie 595
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Nathan, wat ik het liefst teken... Iets makkelijks XD Nouja gewoon mooie foto's van iets na tekenen en uit mezelf ben ik een oog aan t leren tekenen. Omdat ik dat het mooiste aan iemand vind (en dus ook van mezelf ookal ben ik niet al te lelijk XD Al zou ik dat niet weten want je ziet jezelf 5x mooier dan je bent dus...) Achja ik ben niet goed in uit mezelf tekenen en zoiezo niet heel goed erin, alleen wat beter als de rest en dat vind ik al genoeg. Esmee... Je hebt dit leven gekregen omdat je het aankan. En ik weet dat je lip pijn doet na het bijten (daarom bij ik het bovenste eraf, geneest snel) Maar je mag niet opgeven. Niemand hier mag opgeven! Je kunt nog zoveel bereiken. Wij allemaal hier. Later zou je kunnen doen wat je wilt! Koop een auto en ga de wereld rond. Ga met een date op een begraafplaats liggen met volle maan (mijn perfecte date trouwens Don't give up now. We all gonne die, some off us just not today or tomorrow. En slaap er altijd een nachtje over. Sleep is the best meditation. |
| reactie 596
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Al sla je me recht m'n graf in, ik zou echt niet weten hoe groot ik ben. Heb m'n oma en tante ingehaald, dus mayby iets tussen de 1,65 en de 1,70?? Maar Esmée, ook al moet ik me ergens anders op concentreren, ik glij steeds weg in gedachten naar een vrolijke Belg met mooi blond haar, waar ik bang ben dat ik haar kwijt raak (you know who...) |
| reactie 597
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
PF Ben je gegroeid ofzo? Ik ben 1.65 toch? Ik had het laatst nog gemeten maar weet t niet precies. Maar ik heb ook een 'holle' rug dus kan niet rechtop staan |
| reactie 598
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nee, ik ben een halve meter gekrompen en m'n oma en tante wonen allebei in een paddenstoel (!) -,- |
| reactie 599
|
|
|
Ooh. Kaboutertjes Die kat is echt adorabel! Bijna heel het gezin denkt dat het een jongen is. Te zien aan het gezichtje en zo. Ik heb een nieuw speeltje uitgevonden.. Gewoon een pen, en daar hingen twee touwtjes aan. Kheb er gwn eentje afgeknipt.. en Voilà .. Ik deed da touwtje effe aan de kant, En die was daar een kwartier naar opzoek -_- Die wou zelfs effe gaan likjes meer geven |
| reactie 600
|
|
|
Kabouter Plop Leuk he, die katten. Sheala, dan teken je iets makkelijks |
| Naar boven | |