Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 526
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Toedels .. Jakkes, nu ben ik weer aan het huilen .. Zoek ik wat foto's op van mijn overleden kat, zie ik een foto van toen die dood was |
| reactie 527
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Amai :O Toen mijn kat overleden was, heb ik dat nooit gezien hoor. Zij is inmiddels al 7 jaar weg, leuke kat was dat, een zwartje |
| reactie 528
|
|
|
Hij stierf aan een ziekte, op zijn elfde |
| reactie 529
|
|
|
Tja, mijn kat was 4 jaar.. Ze ging op pad, ze was wel vaker lang weg, 1 week ong.. Ze was wel bijna terug thuis maar helaas, ze heeft het net niet gehaald, overleden in de bosjes achter ons.. |
| reactie 530
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ooh.. Ocharm.. Sterkte jullie twee. Dit klinkt raar maar; Mijn kip was overleden omdat een marter hem had doodgebeten. Ik moest huilen, En een maand of 3 geleden was m'n favoriete haan (Einstein) overleden. Hij was ziek. Toen moest ik ook huilen. Het was een Speciale haan. Ik hield van hem. Nu is hij er niet meer.. |
| reactie 531
|
|
|
Dank je wel Emma |
| reactie 532
|
|
|
Ja.. Kheb m'n nagels gelakt! Kwou 's Chichi doen.. Ben in het begin van deze week zelfs kettingen beginnen te dragen. Puberteit.. Waarom? |
| reactie 533
|
|
|
Kettingen, niks mis mee toch? |
| reactie 534
|
|
|
Nee, maar gewoon. Laat maar. kwil een nieuwe afbeelding kiezen voor profielfoto maar weet niet meer hoe da moet -_- |
| reactie 535
|
|
|
Ik weet ook niet hoe dat moet, maar je bent pas toch van profielfoto veranderd? |
| reactie 536
|
|
|
Weet ik. Ik wou andere. Het lukt nie Ik had op gewijzigd gedrukt. |
| reactie 537
|
|
|
Heb even op F5 gedrukt, ik zie je nieuwe profielfoto |
| reactie 538
|
|
|
Hoera!! Schattig? |
| reactie 539
|
|
|
Ja, ook erg leuk |
| reactie 540
|
|
|
Nathan, makkelijk hoe je 'n avatar kies .. Op internet neem je een plaatje, je zet die op je background (achtergond) dan kies je mijn je account avatar, bij kies bestand kies je de foto van op je bureau blad, dan op opslaan of weet ik veel wat WEER FAMILIEFEEST |
| Naar boven | |