Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 286
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Mijn gedicht: Zeg maar je mening!! Zet de eerste letters van elke zin bij mekaar.. De dood is een gebeurtenis in het leven.. Onverwacht gebeurt nu eenmaal.. Net als een vingerknip. Tante’s, nonkels, oma’s.. We verliezen ze.. Mooie herinneringen wissen we niet uit ons hoofd. En de dingen die we met ze meemaken.. Slaap maar zacht. Slaap tot je eindelijk uitgeslapen bent. Kom dan terug. We maken het allemaal mee. In de hemel, zijn ze niet alleen.. Totaal onberoerd dat ze familieleden hebben verloren. Hier beneden is het het tegenovergestelde.. Totdat ze terug komen.. Hier willen ze weer herbeginnen.. En willen ze weer opnieuw opstarten.. De dood is nooit fijn, voor niemand. Een paar keer in je leven, moet je dat meemaken. Als je iemand verliest, moet je niet opgeven. De hoop niet opgeven.. |
| reactie 287
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Het is mooi, en ook best herkenbaar ook |
| reactie 288
|
|
|
Thanks.. Hoezo herkenbaar?? Niemand doet mee aan praatje slaan! Seffes hebben we een heel nieuw topic-ding nodig, Omdat we zoveel babbelen |
| reactie 289
|
|
|
Nou, van dat verliezen. Maar vooral de eerste 2 zinnen van 2e couplet Mooie herinneringen, heb ik ook gezet in mijn eigen oma-tekst. Klein stukje ervan, want ik heb nog veel meer herinneringen aan oma Tja, nou ja geduld |
| reactie 290
|
|
|
Heb al fans Ben opeens happy?? Weird De chauffage is thuis uitgevallen, En die makelaar ging vandaag UITENDELIJK komen, En die ging tussen 11 uur smiddags en 2 uur in namiddag komen. HIJ IS NOG STEEDS NIE GEKOMEN!! en het is half zes? En mn mama en ik gingen eerst iets leuks doen.. Nu gaat het weer nie. Ik zei tegen mama: Geef me die telefoon! Ik zal hem 's bellen.. Ma het mocht nie Bad-Ass |
| reactie 291
|
|
|
Dat chauffage gaat uitvallen word ik niet happy van hoor Misschien dat ie een andere dag komt, wanneer het hem uitkomt |
| reactie 292
|
|
|
Mn mama zei: Sorry hè shats dat we nog niks zijn gaan kunnen doen.. Ik zei: Nie erg.. Maar ik zou wel eens weg willen.. Ben slaperig en wil wakker worden... Lekker mn trui aandoen, Sjaal.. M'n Botjes |
| reactie 293
|
|
|
Nou, lekker warm aangekleed dan |
| reactie 294
|
|
|
*** REGEN... NU KAN IK NIKS MET MN MAMMIE GAAN DOEN.. Dan maar pyjamabroek aandoen en dan badjas aan en gezellig een kaarsje aan! Ik heb tegenwoordig iets met kaarsjes. Ik wil ze altijd aansteken. Wij hebben zo'n leuk mannetje als kaarshouder. Hij speelt cello en hij heeft als schroef een hoed. Het is van een soort zwart metaal. Het is een leuk kaarsenhoudertje. Het heeft zo op da platform, waar da mannetje staat, een kaarsjenhouderbuisje |
| reactie 295
|
|
|
Op buienradar zag ik inderdaad dat er wat regen is int oosten/midden van het land. Hier is het lekker droog en blauw Oke kaarsjes, ook leuke dingen Maar dat komt vooral omdat ik daar wel zin in heb |
| reactie 296
|
|
|
Ik ook. Heb mijn gsm op grond laten vallen -_- Heb hem met m'n elleboog perongeluk van de tafel geduwd -_- |
| reactie 297
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma, doe even rustig oke ? Een nieuwe praatje slaan hebben we nodig over 50 pagina's .. Omg .. Een vriendin van mij kan nu ook al geesten zien. Mar ze is wel lief. @Jorinda, lef heeft ze zeker, ze scheld iedereen uit met bitch, zelf de leraren ;D Voor de rest, ben net terug van academie .. Emma, je kan geen foto's met bluetooth zenden als 1 iemand helemaal aan de andere kant van Hasselt zit -.- Ik heb me gsm plat op z'n scherm laten vallen .. Samsung met Nokia kwaliteiten ;D |
| reactie 298
|
|
|
Ik ook Nou lekker bezig dan, kun je gelijk nieuwe kopen. Of valt de schade nog mee? |
| reactie 299
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nokia kwaliteit = niet kapot te krijgen Wat jij ook ? Ook al geesten zien? Voel me uitgesloten ! ;D |
| reactie 300
|
|
|
Nee, ik wil ook Kerstmis. Veel leuker dan geesten zien Dat kan toch niet, geesten zien? :O |
| Naar boven | |