Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 316
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Wij moeten ook zo'n totumbeeldje maken -_- De mijne moet een kat worden.. Kanker.. Iets vreselijks.. De wereld is al zo slecht bezig.. Waarom willen ze het nog slechter maken?? |
| reactie 317
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja erg he. de wereld is om zeep |
| reactie 318
|
|
|
Het nieuws gekeken? SINTERKLAAS EEN RACIST? EXCUSEER! SINTERKLAAS IS EEN HELD.. EEN CADEAUTJES HELD!! Toen die mevrouw met die donkere huid iets zei van: 'Moest ik in nederland wonen, Ik zou tegen sinterklaas zijn'( of zo iets ), Mn papa zn reactie; Ja blijf dan in uw land hè!! Mijn reactie; JOH, LAAT KINDEREN TOCH LEUK SPELEN, MET CADEAUS ENZO.. AFPAKKERIJ! |
| reactie 319
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ze willen ze kleuren, how the hell would you do that if they are black!? Nederland is pas racistisch (Nathan zal vast honger krijgen): *negerzoenen *moorkop *zigeunerschnitzel *zigeunersaus *jodenkoek *blankenvla Welkom bij de Kamara's! In het echt Namibische Damara's en Kamara is omdat het lijkt op camera. Commerciele omroepen vinden het leuk om NL acteurs te schminken om "Kamara" te worden. |
| reactie 320
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik heb altijd trek Ach Kleurenpieten.. Voor kinderen die nog geboren moeten worden maakt het niks uit. Want zij groeien dan gewoon op met Kleurenpieten |
| reactie 321
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Weet je, ik ga mijn kinderen nooit dat fabeltje wijsmaken. Puur liegen tegen je kind. Racisme, ja hallo .. |
| reactie 322
|
|
|
Ik was ook geraakt toen ik hoorde dat de sint nie bestond... M'n mama en mn zus begonnen te lachen, Ik liep weg en ik begon te wenen. Was boos! En bij pasen waren mn mama, papa en ik 's gaan winkelen.. We kwamen terug en er lagen overal eitjes in achtertuin, Ik was helemaal verwonderd, en mijn zussen zeiden: OooOH! De paashaas is geweest! Hadden we niet door! |
| reactie 323
|
|
|
xD Ik huilde ook. Ik schaam me gewoon dat ik dat fabeltje ongeveer 8 jaar geloofde ;D Misschien kunnen we het beter ergens anders over hebben, voor het geval er kleine kindjes meelezen ;D |
| reactie 324
|
|
|
Ja,.. Heb nieuwe profielfoto Mumford and sons <3<3<3 Ben ernaar aant luisteren |
| reactie 325
|
|
|
EMMA STOP MET DIE SMILEY'S Schorer-virus neemt to Breaking News: Nieuw virus ontdekt !! Ik zie je foto (nog) niet . |
| reactie 326
|
|
|
Over Emma's smily-verslaving misschien? |
| reactie 327
|
|
|
Ik ga slapen, tot morgen x |
| reactie 328
|
|
|
-_- Nathan is besmettelijk.. Breaking News: foto nog niet herkenbaar! ME-DE, ME-DE |
| reactie 329
|
|
|
Breaking News: Druk op ctrl en dan op F5 voor de gewenste foto |
| reactie 330
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Fuck, wil dood |