Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 301
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Jawel. Patros kan het toch ook ? (Als ik me niet vergis) Annemijn (de vriendin) ziet een meisje, wat (als het verhaal klopt) dat gestorven is op haar slaapkamer. Ze zou ziek zijn geweest. Ik vind het mar raar. Nog even aan me arm krabben ;D |
| reactie 302
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Je kan daar wel over dromen, maar echt zien, dat wil ikzelf nog niet geloven. |
| reactie 303
|
|
|
Haha Verdomme, weer iemand die ik ken lijd eraan .. De mama van een jongen die ik ken. Waarom ? Kanker |
| reactie 304
|
|
|
Oei, mijn tante heeft dat ook. Voor de 4e keer |
| reactie 305
|
|
|
Waarom bestaat zo iets debiels ? Waarom sterft het zelf niet ? |
| reactie 306
|
|
|
Tja waarom, waar komt dat vandaan die ziekte |
| reactie 307
|
|
|
Echt he .. Shit, ik heb zonet die wonde op me arm ontsmet, dat prikt zo **** hard ... God .. |
| reactie 308
|
|
|
Da's het teken dat het werkt |
| reactie 309
|
|
|
Nee, echt ? ;D Net op academie met klei gewerkt, een beeldje gemaakt, soort totem ding van 30 cm hoog. Een soort panter staat er op bij mij. Vreselijk mislukt, maar Emile keek er enkel verbaast naar. Hij is echt klein voor een tweedejaars. Ik ben 1 meter 67 en Emile is twee koppen kleiner xD |
| reactie 310
|
|
|
Als je geluk hebt tenminste Klei leuk Ja dat kan, ik ben ook niet al te groot hoor ;P |
| reactie 311
|
|
|
;D Ik ga ff douchen, later x |
| reactie 312
|
|
|
Nou, veel plezier dan |
| reactie 313
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nathan, als je geen geesten kan zien, leg dan es uit waarom ik nog best vaak mijn oma, opa, leraar en kennis zie? Die liggen allemaal al een paar jaar aan de verkeerde kant van het gras en 1 heeft z'n laatste sauna genomen (om t maar luchtig te houden |
| reactie 314
|
|
|
Dat weet ik niet, maar ik zie nooit geesten hoor. Ook niet van overleden tante, 2 jaar geleden, van oma niet, van andere oma niet, overleden eind jaren 90... Vader van basisschoolklasgenoot niet.. Ik weet niet hoe jij dat ziet/kan zien. Maar ik zie dat nooit tja, niks aan te doen Mag ik vragen hoe jij dat ziet dan? |
| reactie 315
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Je vraagt of je iets mag vragen?? -,- Ik zie ze door mijn ogen, meer zeg ik er niet over (meer info via pb als je wilt, maar hier niet) |
| Naar boven | |