Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 271
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
Wauw, Esmée, ben echt jaloers op je, je gaat altijd te paardrijden xD Ik mag ook op les moet het alleen zelf regelen! |
| reactie 272
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Emma is ook al aangestoken met het Schorer-virus (-,-) |
| reactie 273
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Hoezo? |
| reactie 274
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Lees haar reactie in 'Roses are reds... zinnen' en je weet wat ik bedoel -,- |
| reactie 275
|
|
|
Aha oke, ik heb het gezien |
| reactie 276
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Oh God, ik dacht dat ik stierf gister ! Ik paardrijden, oke dan, maar wat een stortregen plots :O De manege is DUIDELIJK NIET waterdicht, overal droop het water van de muren, in de nieuwe stallen viel een waterval van een meter breed naar beneden .. De regen was zo luid dat de lerares schreeuwend niet te verstaan was. Ik heb gemerkt dat ik mijn arm openkrab .. Gewoon zonder dat ik het besefte ! In het vervolg krab ik toch beter mijn zij open, mijn arm valt nogal op .. Mijn tanden zijn dichtgeklapt, met alle kracht die in mijn kaken zat, en mijn tong zat ertusen. Auwtsj .. En het is knuffeldag ;D Melisa ('vriendin') schreef 'Free Hugs' op een blad papier, ze heeft zeker 100 mensen geknuffeld, van 4 de jaars tot 1 ste jaars, leraren, .. |
| reactie 277
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Wowww,, die heeft lef! Haat mijn broer denk ik! Zit ie te zeiken dat ie deze site niet vertrouwt vind, en dat ik er misschien beter mee kan stoppen, omdat ik later miss spijt krijg.. ?! *** man ga op het dak zitten! Fukking sjaggie nu!! |
| reactie 278
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Je mama haar verjaardag vergeten Esmée. Wens haar nog een gelukkige verjaardag. Nathan.. Je bent besmettelijk met je smileys. Ben nog steeds ziek.. Zit wel op school. Haat bijschrijven.. Moet zo schraapend hoesten. snappie? Had zware dag vandaag.. don't ask |
| reactie 279
|
|
|
Hehe ja goed he Of je nou thuis of op school ziek ben, doe je toch niks. Net zo goed thuisblijven Lol, oude manege dan |
| reactie 280
|
|
|
ik wil nog antwoorden bij andere topics.. Maar niemand is online om even te antwoorden, Zodat ik terug kan antwoorden!! |
| reactie 281
|
|
|
Tja, is nog vroeg he |
| reactie 282
|
|
|
Ja, Iedereen hobby's doen enzo.. Ben verdrietig.. Don't ask.. Als je wil weten nathan, Pb |
| reactie 283
|
|
|
Jep, hobby's, schoolwerk, dit en dat... |
| reactie 284
|
|
|
Ja, Ben al klaar met schoolwerk. Ben met gedicht bezig nathan.. Op Word |