Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 256
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Er doen elk jaar 1000en mee, dus die onbekendheid valt wel mee. 1997 ben ik geboren, dus of ik heb het ijs gebroken, of ik was zo hot dat t ijs ging smelten |
| reactie 257
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nou ja, zelfs het Belgische Nieuwsblad die zegt elk jaar dingen over het Elfstedentocht op het ijs. Maar voor fietsers heb ik nooit één woord over gelezen. |
| reactie 258
|
|
|
Belgen en Hollanders hebben best wel vaak 11-stedenkoorts. Vorig jaar bij de Grote Wielen vlakbij Leeuwarden, het gebied helemaal vol schaatsers, 15 Friezen, de rest alleen maar Belg of Hollanders -,- |
| reactie 259
|
|
|
Lol, dat is wel leuk om te zien, al die schaatsers. Maar Friezen zijn nog het meest nuchtere volk, wat het Elfstedentocht/koorts betreft he |
| reactie 260
|
|
|
Sowieso zijn we nuchter! Een echte Fries houdt zijn hoofd altijd koel Het ijs begint spontaan weer te smelten als de Hollanders het weer es warm krijgen van het ijs -,- |
| reactie 261
|
|
|
Hehe tja, Hollandertje pesten zeker? |
| reactie 262
|
|
|
Ik noem het meer 'creatief treiteren' Pesten is wat anders En als ik pest, is het omdat dat de naam is van het kaartspel |
| reactie 263
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
;D Pesten, hebben we gedaan op dat ** familiefeest .. Ik kon er niks van ;D Graag gedaan van het gedicht hoor. Vandaag weer een dag kijken. Want jullie hebben gelijk, ik kan naar hem toe gaan, maar wat zeg ik dan? He Luan, ik zag je voetballen, je kan dat goed. Dan zouden ze gwn keihard lachen ! Want zeg nu zelf, dat klinkt debiel ;D |
| reactie 264
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Naja, misschien wel in die richting? Ik heb hier geen ervaring mee! |
| reactie 265
|
|
|
Ik heb er ook geen ervaring mee, maar we komen er wel. Positief blijven he Ga een keer meedoen met voetballen? |
| reactie 266
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Haha, dat zei ik ook al |
| reactie 267
|
|
|
Ja hallo ! Ik kruiste hem bij de bus ;D Smile Ff verjaardag van de mama geviert. Shit man .. Vraag ik iets aan een meisje, zegt ze nee, trek ik een pruilmond (helpt bijna altijd) Zegt ze: 'Jakkes, wat heb jij op je lip?!?' Ik: 'Och, dat zal een bijtwonde zijn ..' Zij: 'Bijt je jezelf?' Ik: 'Duidelijk wel ..' Zij: 'Jakkes' Ik: 'Ik mijn dingen jij de jouwe' Waarom reageren mensen zo geshokt ?? |
| reactie 268
|
|
|
Gefeliciteerd met je ma Jaja, ieder zijn hobby, zo bijt de een zijn/haar lippen |
| reactie 269
|
|
|
Ja, is toch niets mis mee ;D Begint nu gewoon een gewoonte te worden. Ik betrap me er nu op dat ik de hele dag lang op me lip zit te bijten. Ik haat Sasha en Milo. Stomme idioten. Geen zin om uit te leggen. Alleen Petar steunt me nog ;D Hij zegt dat het zeer laag is om een meisje te pesten Ik ga paardrijden. Dag, morgen x |
| reactie 270
|
|
|
Aardig van die jongen Tja, meisjes plagen zoentjes vragen wordt er ook weleens gezegd he |
| Naar boven | |