Gedichten check: Ik ga de wereld verlaten
| reactie 61
|
|
|---|---|
|
marill Berichten: 1058 |
na het lezen van jouw verhaal en al die lieve reacties heb ik het volgende voor jou geschreven; Moederhart kleurt zwart jouw keus neem ik serieus al wat je vroeg onze liefde was niet genoeg alle pijn die je doorstond opende steeds jouw wond met jouw keuze zal ik verder leven wetende dat ik je mijn liefde heb gegeven mijn moederhart kleurt zwart op de dag die komen gaat hopend dat er dan een regenboog staat zodat de hemel zal kleuren die mijn hart wat op kan beuren Liefs, Marill. |
| reactie 62
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 49 |
Beste Lucas, Ik wil je graag heel veel sterkte toewensen. Als ik je een advies mag geven... neem eens contact op met 113-online. Zij hebben alles in huis wat hulp en advies betreft, en luisteren graag naar je. Het adres is www.113online.nl/ Hier kan je zelfhulp, mail en chathulp en online therapie vinden. Succes! Vriendelijke groeten, Bob |
| reactie 63
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Hey bob heb al contact met hun gehad paar dagen terug. |
| reactie 64
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Lucas, mijn dag was ook vreselijk slecht. |
| reactie 65
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Life is hard, Like a rock, But if you push that rock away, You will find the good part, Of a happy life! Succes Lucas!! |
| reactie 66
|
|
|
Dankjewel (esmee?) Ik zit nu tot maandag bij mams thuis, hopelijk dat ik daar wat van opfleur. |
| reactie 67
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Same here -.- |
| reactie 68
|
|
|
|
| reactie 69
|
|
|
Oh ik dacht dat musicbird esmee was :$ |
| reactie 70
|
|
|
Nee -,- Musicbird is Emma. LatoyaFox is Esmée. |
| reactie 71
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Lucas, fijn om te lezen dat je nu een veilige haven hebt, neem je rust en knuffel je moeder. Liefs, Marill. |
| reactie 72
|
|
|
Ik ga vandaag een online therapeut nemen, je kan dan 8 chatsessies of 8 emails doen. Kijken of dat helpt. |
| reactie 73
|
|
|
Bibilovesskielos Berichten: 127 |
hopelijk helpt het en blijf je bij ons! i weet wel, dat je moet doen wat je hart zegt maar je moet ook weten dat wij allemaal van je houden en je niet kwijt willen WE ALL LOVE YOU! |
| reactie 74
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Succes Lukas, hoop voor je dat het helpt... En als er wat is wat je kwijt wilt... Ik ben misschien wel té egoïstisch geweest! |
| reactie 75
|
|
|
Jorinda, je bedoelde het goed Lucas, veel succes met de sessie's Therapeuten zijn minder eng dan ze lijken, heb er ervaring mee .. |
| Naar boven | |