Gedichten check: Ik ga de wereld verlaten
| reactie 91
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Inderdaad. |
| reactie 92
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dat kan ik me wel voorstellen. Maar ff serieus. Je moet blij zijn dat je nog hulp krijgt. Ik moest het bijna 4 jaar in m'n eentje redden zonder enige hulp van iemand anders. Ik heb op school de maatschappelijk werkster ingeschakeld, maar die vond het beter om 'afstand te nemen', daarna nog een tijd hulpeloos gezeten tot deze site ( |
| reactie 93
|
|
|
Sorry ik weet niet wat Thoughts Without Sound is. Maar ik vetrouw nog steeds niemand hoor ! |
| reactie 94
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dat is een fb-pagina die ik heb ontdekt. Zonder was mijn stenen huis al veranderd in een houten kist. Ze heeft echt geholpen, tis wel in t engels |
| reactie 95
|
|
|
Melenie Berichten: 1 |
Pijn is wat jij er van maakt Shit is wat jij er in ziet Dood is geen opzie Dood is een fout waar jij aan begint Een ding is zeker jij kan beslissing hoe de toekomst voor jou begint |
| reactie 96
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
nou patros ik heb t ook 7 jaar alleen gedaan hoor. dit word de eerste keer in mn leven dat ik bij iets hulp vraag. |
| reactie 97
|
|
|
Wat eigenlijk heel debiel is, is dat sommige mensen zich schamen voor hulp. Maar daar is toch niks mis mee? Hulp kan iedereen gebruiken. Goed dat jullie allemaal blijven |
| reactie 98
|
|
|
Nou ik schaam me niet voor hulp, ik heb gewoon nooit anders geweten dan dingen zelfstandig te doen, daardoor krijg je een compleet andere kijk op de wereld. zo van "het is mijn probleem, daar heb jij niets me te maken." |
| reactie 99
|
|
|
Wow, ik ben echt amper zelfstandig Ik kan nog niet eens de sleutel van de deur vinden, dus me mama moet die klaarleggen, ik raak in paniek als ik me gsm niet vind, dus me ouders zeggen dan dat ik die moet gaan zoeken |
| reactie 100
|
|
|
Haha dat kan natuurlijk ook, en als dat zo is heb je eigenlijk ook weinig te klagen over het leven |
| reactie 101
|
|
|
Tja. Maar ze irriteren me er vaak mee dat ik echt niet op mijn ouders lijk. Blond haar en blauwe ogen, terwijl mijn mama zwart haar en groene ogen heeft en mijn papa zwart haar en bruine ogen. Dusss .. Dan zeggen ze wel eens: 'Ben je niet geadopteerd?' Zo'n dingen. |
| reactie 102
|
|
|
ach, je bent nog jong, daar leer je wel mee leven. Dan zeg je gewoon van: "Nee, maar iemand moet de knapste zijn." |
| reactie 103
|
|
|
Dan gaan ze me zeker pesten, want ik ben niet mooi ! Vind ik toch. Alhoewel mijn 'vriendinnen' van academie zeggen dat er waarschijnlijk veel mensen op me verliefd zijn BULLSHIT |
| reactie 104
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Interessant om deze verschillen in leefstijl te lezen. De een leert op jonge leeftijd zelfstandig te zijn, door welke omstandigheden dan ook, en de ander zal er op latere leeftijd mee leren om te gaan. Dit vormt je persoonlijkheid, het kan voor beide een obstakel zijn. Dit heeft wel invloed op hulp vragen en hulp aanvaarden. |
| reactie 105
|
|
|
Wat spreek je toch altijd wijze woorden, Marill |
| Naar boven | |