Gedichten check: Ik ga de wereld verlaten
| reactie 76
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Bedankt allemaal! En Esmée ik vind ze niet eng hoor, heb er gewoon weinig vertrouwen in dat ze me verder kunnen helpen. |
| reactie 77
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Komt wel goed! Je moet nou eenmaal die stap maken, later ben je er weer dankbaar voor dát je het hebt gedaan! |
| reactie 78
|
|
|
we zullen het zien. |
| reactie 79
|
|
|
Ik kan het ook niet geloven dat het voor mij beter is, nu in therapie, maar ze zeggen allemaal van wel, en dat ik gewoon die stap moet maken! Dat het beter voor me is, dus ook beter voor jouw, om die stap te maken! |
| reactie 80
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
je leert er altijd wel iets van, van therapeuten bedoel ik dan. Misschien opent het je ogen, worden je gedachten van iets afgeleid waar je nu erg op gefocust bent. Leer je gevoel kennen, je eigenwaarde, ieder mens is het waard om te leven. Heb de kracht om door te gaan. |
| reactie 81
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ha, tja Lucas Ik heb therapie gevolgd omdat angsten mijn leven overnamen. Het begon bij angst na een griezelmop, die erger werd, totdat ik gewoon niet meer kan slapen, altijd nachtmerrie's had, waarin ik werd vermoord of zo. Na de therapie (en vele euro's later |
| reactie 82
|
|
|
Mooi dat je nu weer slapen kan. |
| reactie 83
|
|
|
zimmy Berichten: 8 |
LEEF en VECHT ALTIJD en OVERAL |
| reactie 84
|
|
|
Gelijk heeft ie, ik vecht met je mee, als jij blijft, blijf ik ook! Als je steun nodig hebt... |
| reactie 85
|
|
|
Makkelijker gezegd dan gedaan Zimmy. |
| reactie 86
|
|
|
Ha. Soms kunnen vrienden je zoopluchten. Ik ben pannenkoeken gaan eten met Sasha en Toon, Toon is een schat van een jongen. Feeling awsome now |
| reactie 87
|
|
|
Ja maar vrienden begrijpen je ook niet altijd |
| reactie 88
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Wel als het echte vrienden zijn |
| reactie 89
|
|
|
Ze zullen niks van me verhaal begrijpen, maar Toon is er voor me (hoop ik) Saha is eigenlijk gewoon saai .. Sorry. |
| reactie 90
|
|
|
Nou dat hoeft niet altijd patros, niet iedereen kan zich alles voorstellen. |
| Naar boven | |