Gedichten check: Ik ga de wereld verlaten
| reactie 31
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
WTF, praat jij daar met je moeder over, en die vind het goed dat je gaat? Ik kom denk ik dan naar Drachten als m'n vriendin kan... Dan kom ik denk ik wel even alleen! |
| reactie 32
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Nee mijn moeder vind het niet goed, maar wou het haar wel laten weten hoe ik denk. |
| reactie 33
|
|
|
Wow, okee... Dat je dat wilt...! |
| reactie 34
|
|
|
Tuurlijk. |
| reactie 35
|
|
|
*respect* maar ik ga weer! Wacht ermee hé! |
| reactie 36
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Echt respect dat je dat durft! |
| reactie 37
|
|
|
tuurlijk durf ik dat. Kbedoel zoiets moet toch bespreekbaar zijn? en niemand zal je beter begrijpen dan je eigen moeder. |
| reactie 38
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik heb anders nog nooit met mijn moeder over zm of depressie gehad... |
| reactie 39
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Heb jij zo'n moeder?? Lucas je hebt echt geluk weet je. Niemand weet zowat iets van mij en jij bespreekt dat gewoon met je moeder. Ik zou der niet aan denken! Maakt niet echt uit wat ik doe, ik doe alles fout. Maarja gelukkig heb jij wel zo'n moeder. :3 |
| reactie 40
|
|
|
Amy49 Berichten: 1 |
MMMM Hardboy volgens mij zit je de boel een beetje in de maling te nemen! Ik vind je wel errug vrolijk in je antwoorden als je de wereld wil gaan verlaten. En meestal mensen die dat doen vertellen dat niet aan een ander en zeker niet op deze site.Ik denk gewoon dat je wat aandacht tekort komt,,,Ik vind je een zielig persoon. Misschien heb ik het mis ..maar ik denk het niet .. Salut! Amy |
| reactie 41
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Amy, hij meent het. Da's wel duidelijk. En zo een gemene dingen mag je niet zeggen. Ik kan jou ook zielenpoot noemen hoor. Hardboy meent alles wat hij zegt, en heel deze site gaat hem missen. Als jij daar niet bijhoort, lekker pech voor jou |
| reactie 42
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Lucas, Ik schrik hier een beetje van. Ondanks dat ik jou niet zo goed ken, sluit ik me bij Patros-fibros aan. Er zijn zoveel die hun kennis, familie, vrienden verliezen. En laat jij daar geen van zijn. Misschien denk je wel dat het beter is. Dat niemand jou zal missen. Maar dat is niet zo, jij zal worden gemist als je gaat. En zelfs ik ken je niet, maar ik wil niet dat je die actie uitvoerd. Want Lucas... vele dingen kunnen worden rechtgezet. Maar deze fout kan niet veranderd worden dan. Nooit meer. Als je hulp nodig bent ik wil je helpen. Jolien |
| reactie 43
|
|
|
@sheala, Ik houd erg veel van mijn moeder en heb altijd alles goed met haar kunnen bespreken. En ik wed dat jij niet alles fout doet. @Amy, Dat mag je best denken, misschien ben ik wel een persoon die heel open over zijn gedachten/problemen praat, misschien ben ik wel iemand die zijn echte gevoelens dicht. En het feit dat je mij een zielig persoon noemt is wel erg zwak. @Latoya Dankjewel schat x @DJolien, Ik snap natuurlijk dat het idee kut is, maar ik zie maar weinig opties, ik heb gister trouwens met de 113online gebeld (hulp bij zelfmoordgedachten), daar werken mensen die jou je verhalen laten doen en je tot een oplossing proberen te komen, ik had een geweldig leuke man aan de telefoon, super meelevend en zorgzaam, en we waren er over uit gekomen dat ik op kort termijn een grote verandering in mijn leven zal moeten hebben wil ik hier blijven. Dus dat is eerst maar eens afwachten. Mijn hulpverlener daar was toevallig homo net zoals mij, dus we hadden afgesproken dat ik wel weer eens mocht bellen |
| reactie 44
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Ik hoop voor jou enorm dat deze mensen jou kunnen helpen. Het maakt niet uit dat jij homo bent. Ik snap dat jij het heel moeilijk hebt. Maar geloof me. Doe het niet! Jij moet blijven. Zoals hier al in eerdere reacties werd gezegd. De hele site zal je missen.... Jolien xx |
| reactie 45
|
|
|
Het is geen blijvende hulp, je kan er heen bellen wanneer jij dat nodig vind, ik ben zelf niet zo'n hulpvrager, maar we zullen zien wat de tijd brengt. x |
| Naar boven | |