1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Ik ga de wereld verlaten

datum 30-09-13 18:31
reactie 31
jorinda
WTF, praat jij daar met je moeder over, en die vind het goed dat je gaat? Ik kom denk ik dan naar Drachten als m'n vriendin kan... Dan kom ik denk ik wel even alleen!
datum 30-09-13 19:03
reactie 32
Hardboy
Nee mijn moeder vind het niet goed, maar wou het haar wel laten weten hoe ik denk.
datum 30-09-13 19:03
reactie 33
jorinda
Wow, okee... Dat je dat wilt...!
datum 30-09-13 19:09
reactie 34
Hardboy
Tuurlijk.
datum 30-09-13 19:12
reactie 35
jorinda
*respect* maar ik ga weer! Wacht ermee hé!
datum 30-09-13 19:35
reactie 36
Patros-Fibros
Echt respect dat je dat durft!
datum 30-09-13 19:46
reactie 37
Hardboy
tuurlijk durf ik dat. Kbedoel zoiets moet toch bespreekbaar zijn? en niemand zal je beter begrijpen dan je eigen moeder.
datum 30-09-13 20:29
reactie 38
Patros-Fibros
Ik heb anders nog nooit met mijn moeder over zm of depressie gehad...
datum 30-09-13 22:35
reactie 39
Verwijderde gebruiker
Heb jij zo'n moeder?? Lucas je hebt echt geluk weet je. Niemand weet zowat iets van mij en jij bespreekt dat gewoon met je moeder. Ik zou der niet aan denken! Maakt niet echt uit wat ik doe, ik doe alles fout. Maarja gelukkig heb jij wel zo'n moeder. :3
datum 01-10-13 01:37
reactie 40
Amy49
MMMM Hardboy volgens mij zit je de boel een beetje in de maling te nemen!
Ik vind je wel errug vrolijk in je antwoorden als je de wereld wil gaan verlaten. En meestal mensen die dat doen vertellen dat niet aan een ander en zeker niet op deze site.Ik denk gewoon dat je wat aandacht tekort komt,,,Ik vind je een zielig persoon. Misschien heb ik het mis ..maar ik denk het niet ..
Salut! Amy
datum 01-10-13 06:59
reactie 41
Verwijderde gebruiker
Amy, hij meent het. Da's wel duidelijk. En zo een gemene dingen mag je niet zeggen. Ik kan jou ook zielenpoot noemen hoor.
Hardboy meent alles wat hij zegt, en heel deze site gaat hem missen. Als jij daar niet bijhoort, lekker pech voor jou
datum 01-10-13 08:02
reactie 42
DJolien
Lucas,
Ik schrik hier een beetje van.
Ondanks dat ik jou niet zo goed ken, sluit ik me bij Patros-fibros aan.
Er zijn zoveel die hun kennis, familie, vrienden verliezen.
En laat jij daar geen van zijn. Misschien denk je wel dat het beter is.
Dat niemand jou zal missen. Maar dat is niet zo, jij zal worden gemist als je gaat.
En zelfs ik ken je niet, maar ik wil niet dat je die actie uitvoerd.
Want Lucas... vele dingen kunnen worden rechtgezet. Maar deze fout kan niet veranderd worden dan. Nooit meer. Als je hulp nodig bent ik wil je helpen.

Jolien
datum 01-10-13 08:22
reactie 43
Hardboy
@sheala, Ik houd erg veel van mijn moeder en heb altijd alles goed met haar kunnen bespreken. En ik wed dat jij niet alles fout doet.

@Amy, Dat mag je best denken, misschien ben ik wel een persoon die heel open over zijn gedachten/problemen praat, misschien ben ik wel iemand die zijn echte gevoelens dicht. En het feit dat je mij een zielig persoon noemt is wel erg zwak.

@Latoya Dankjewel schat x

@DJolien, Ik snap natuurlijk dat het idee kut is, maar ik zie maar weinig opties, ik heb gister trouwens met de 113online gebeld (hulp bij zelfmoordgedachten), daar werken mensen die jou je verhalen laten doen en je tot een oplossing proberen te komen, ik had een geweldig leuke man aan de telefoon, super meelevend en zorgzaam, en we waren er over uit gekomen dat ik op kort termijn een grote verandering in mijn leven zal moeten hebben wil ik hier blijven. Dus dat is eerst maar eens afwachten. Mijn hulpverlener daar was toevallig homo net zoals mij, dus we hadden afgesproken dat ik wel weer eens mocht bellen
datum 01-10-13 09:34
reactie 44
DJolien
Ik hoop voor jou enorm dat deze mensen jou kunnen helpen. Het maakt niet uit dat jij homo bent. Ik snap dat jij het heel moeilijk hebt. Maar geloof me. Doe het niet! Jij moet blijven. Zoals hier al in eerdere reacties werd gezegd. De hele site zal je missen....

Jolien xx
datum 01-10-13 09:40
reactie 45
Hardboy
Het is geen blijvende hulp, je kan er heen bellen wanneer jij dat nodig vind, ik ben zelf niet zo'n hulpvrager, maar we zullen zien wat de tijd brengt.

x
Naar boven

Reageren op: Ik ga de wereld verlaten

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.