Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 436
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Minder snoepen Sheala |
| reactie 437
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Minder snoepen!? Ik snoep niet echt. En nu krijg ik geen boterham door me strot zonder te kokhalzen. Achja, dan maar verhongeren XD |
| reactie 438
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
@Sheala, ik prop me niet altijd vol -.- @Nathan, niet alles draait bij mij om wafels @Esmée, ik kan ook stil zijn hoor |
| reactie 439
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
PF je hebt wel vaak honger! Al snap ik dat niet want of je hebt honger of je bent misselijk |
| reactie 440
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik (persoonlijk) heb het gevoel dat Patros iets dwarszit. Kan pure vergissing zijn. Gisteren had ik iets raars voor. Ik was woensdag naar academie geweest, en had een gum meegenomen. En gisteren viel die gum plots naast me neer terwijl ik men nagels knipte ! Zo raar ! |
| reactie 441
|
|
|
Heb ik een keer met n flesje water gehad, eigenlijk is er dan niets aan de hand. Het kan soms een herinnering meebrengen |
| reactie 442
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dat gevoel heb ik ook PF, als er iets is. Je moet dat niet 'opkroppen' he. Wij zijn er voor je, ik kan niet spreken voor Esmée en de rest, maar ben zeker van wel |
| reactie 443
|
|
|
Idd Nathan, Mijn enige vraag was: What the hell (ik zeg immers graag What The Hell), hoe komt die gom hier ??? En daarna keek ik naar mijn arm, zat er een wonde op (niet groot, maar weet nog steeds niet hoe die erkomt) |
| reactie 444
|
|
|
Seems ligit that what's happened to me... Maar de dingen die ik opkrop, krop ik niet voor niets op. Daarmee is het ook gezegd |
| reactie 445
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
SOOOO HUNGRYYYY, Ik moet een uur wachten met eten door die stomme pillen -_- ! ! ! allergische reactie van muggensteek op bovenbeen, Was eerst zo groot als mn zus haar hand!!! IK WIL ETEN :'( We eten stoofvleesje met frietjuuuussshhhh Freaking out men! Komt door die pillen -_- Heb ook nog een andere pil die ik 's avonds moet nemen, En da kan zijn dat ge dan slaperig wordt |
| reactie 446
|
|
|
Patros, oke hoor, ik zei gewoon dat ik dacht dat je ergens mee zat, want een hongerige Fries die niet reageert op wafels, dat is mis. Krop maar op als je wilt, je kan alleen alles kwijt bij deze 'brugpieper' zoals je ons noemt. Twee uur studie, omdat die leraar TO ziek was. Pech, heb dus maar getekend. 1 tekening is een meisjesgezicht, daar heb ik bijna twee uur over gedaan, 1 uur tekenen, 1 uur kleuren. Dan heb ik ook een Duivel op een wolk, en op de andere kant van de wolk zit een Engel .. |
| reactie 447
|
|
|
Wow... Cool |
| reactie 448
|
|
|
Goed idee ! We gingen met de bus terug naar huis. Eerst viel ik doordat er een verdomde **** steen uit de stoep stak. aar ik en Toon de bus op, en Steven en Sasha zaten nog in de krantenwinkel, plots vertrok de bus en zagen ik en Toon alleen Sasha nog droef op de stoep staan. Steven zat op de bus, en ik en Toon, dus arme Sasha helemaal alleen ! |
| reactie 449
|
|
|
Lol! Emsée ge zijt wa laat met gedichtenslang |
| reactie 450
|
|
|
Emma, ik heb wat beters te doen. Morgen toets NW. Ga ff leren ! |