Huiskamer: Wat vinden jullie?
| reactie 61
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Man, shopverslaafden Ik ga alleen graag paardenoutfits shoppen Enige wat ik graag doe, maar ja, ik ben ik he ?! @Hardboy, ook al is Hurt een liedje, i like |
| reactie 62
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Nou, dat vind ik dan wel behoorlijk populair hoor |
| reactie 63
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
@LatoyaFox: Gezellig samen winkelen, De meesten noemen het alleen maar lopen. Van noord naar zuid, van oost naar west, Alleen passen, ik ga echt niets kopen. -,- @Jorinda: Probeer je echt niet zielig te doen? Lucas wil met je winkelen (nog steeds vreemd voor een man, maar goed), en ik wil je graag ontmoeten. Wanneer kun je onder je ouders uit? @Lucas: Ik heb, echt puur omdat ik me verveelde, een paar liedjes van Christina Aguillera opgezocht. En ik moet je dit keer gelijk geven, ze heeft echt een mooie stem. |
| reactie 64
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
@latoyafox Mooi dat je het mooi liedje vind @Jorinda aaw wie weet wil ik wel een vriendje worden ^.^ En ik weet ook niet hoe oud je bent, maar vrienden komen en gaan. @Patros Duhhhh :x |
| reactie 65
|
|
|
Maar Pink en Adele kunnen ook echt goed zijn, dus niet zo snel juichhen hè! Altijd weer die Drachteners hè, zulke asociale mensen |
| reactie 66
|
|
|
Hoezo asociaal XD |
| reactie 67
|
|
|
@patros; nee, echt niet! Het is gewoon zo. Ik doe mensen teveel pijn.. Weet ik niet, weet jij iets?? @Hardboy; Aaaahhhww, misschien wil ik wel een vriendinnetje worden:p Ik ben nu 14.. |
| reactie 68
|
|
|
Een vriendinnetje XD klinkt veel belovend ;p |
| reactie 69
|
|
|
@Jorinda: als je met Lucas gaat shoppen, zeg dan dat je met een vriendin gaat winkelen omdat je nieuwe kleren nodig hebt ofzo @Lucas: vat dat gedeelte wat ik tegen Jorinda zei over die vriendin niet persoonlijk op. En ik spreek uit ervaring! Veel drachteners zoeken ruzie met buitenstaanders en dat caféetjes en kroegjes gaan bijna asociaal vroeg dicht. Trouwens wel een mooi dorp |
| reactie 70
|
|
|
@patros; ja, want hij woont toch in drachten en mn vriendin ook @hardboy; gewoon internet vriendjes, en winkelvriendjes |
| reactie 71
|
|
|
@Jorinda: wanneer heb ik geen goede ideeën dan? Ik woon in het kleine k*t dorp (licht uitgedrukt) Hantum |
| reactie 72
|
|
|
Haha,, uhhh.. |
| reactie 73
|
|
|
Ik zou het trouwens ook wel leuk vinden om elkaar met zijn drieën ergens te ontmoeten |
| reactie 74
|
|
|
Dat kan ook natuurlijk! Moeten we een middenpunt opzoeken dat voor elkaar even ver is... |
| reactie 75
|
|
|
Dat is dan wel een beetje lastig ja |
| Naar boven | |