Huiskamer: Wat vinden jullie?
| reactie 76
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
Ik denk dat ik er tussenin lig:$ Ik woon in noorbergum, lucas in drachten, en jij in hantum... |
| reactie 77
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Waar de fuck ligt hantum O.O |
| reactie 78
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
@Hardboy; How the fuck weet jij niet waar Hantum ligt? O.O Ligt ongeveer 6 km boven Dokkum (je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet waar dat ligt?) @Jorinda: Waar de fuck ligt Noord-Bergem? |
| reactie 79
|
|
|
eeh nee dat wist ik niet, maar het ligt dus in friesland? XD.. En als we gaan meeten kom maar in drachten ;3 |
| reactie 80
|
|
|
We kunnen opzich wel in Drachten meeten, maar waar en wanneer? Ik kan zowat elke dag wel (vanaf eind volgende week en als mijn ouders tenminste meewerken), alleen we moeten ook een ontmoetingsplaats hebben. Op een plein of bij een café bijvoorbeeld |
| reactie 81
|
|
|
Dan kunnen we t best meet op t busstation (van knobelsdorffplein) maar ik ben de eerst komende 2weken niet in drachten. en ik heb niks te maken met me ouders XD woon op mezelf |
| reactie 82
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
ik ben bedrogen door een Fries meisje !!! Sorry, maar er wonen ook gemene mensen dus ! |
| reactie 83
|
|
|
Overal wonen er wel gememe en asociale mensen xd |
| reactie 84
|
|
|
inlichtenliefde Berichten: 7 |
DOORGAAN, je groeit steeds verder naarmate je ouder word, heel veel succes |
| reactie 85
|
|
|
@LatoyaFox: ik ben ook wel bedrogen door een Vlaminger, maar toch ga ik nog steeds met Belgen om @Hardboy: een paar dingetjes: 1: f*ck you dat je op jezelf woont! 2: wat doe je dan de komende 2 weken? 3: weet jij dan toevallig ook welke buslijn ik het beste kan nemen? |
| reactie 86
|
|
|
Ik kan wel, maar dan komt m'n vriendin wel mee:$ is dat erg??? En bepalen jullie de datum maar. ik ben 3 tot 10 aug. op vak. dus dan kan ik niet, voor de rest altijd wel denk ik... |
| reactie 87
|
|
|
Haha patros :p ik had geen andere keuze En ik heb geen idee welke lijn je moet nemen moet je ff kijken op www.9292.nl En ik ben mn vakantie aan t vieren En Jorinda ik vind dat prima hoor |
| reactie 88
|
|
|
ok, sms me maar anders op 0611451842. of heb je geen btg?? |
| reactie 89
|
|
|
@Jorinda: Als je het fijner vindt om iemand bij je te hebben die je vertrouwd, dan mag die altijd mee. Heb je trouwens WhatsApp? |
| reactie 90
|
|
|
Ik heb abbo |
| Naar boven | |