Huiskamer: Wat vinden jullie?
| reactie 31
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Alsof ik dat bedoel. Klaus Meine heeft een echt bijzondere stem en, Christina Aguillera the queen of music? Nooit verwacht eigenlijk dat zij dat zou worden |
| reactie 32
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Heb je de noten wel eens gehoord de ze kan halen? en de kracht in haar stem? |
| reactie 33
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
ik ben ook ''fan'' van haar! Ze zingt echt heel mooi, voorla het liedje beautiful vind ik mooi! Mn lievelinges liedje! Maar weet je, ik zou zeker als ik jouw was met je talenten iets gaan doen (dicht talent |
| reactie 34
|
|
|
Dankje jorinda! Ik ben ook nogal een groot fan van dr, vind het alleen jammer dat ze niet in haar eigen soort muziekstyle doorgaat maar meegaat met de tijd. En ik kijk nog wel of ik er iets mee doe :$ |
| reactie 35
|
|
|
Ja idd, ik vind dat liedje (beautiful) heel diepzinnig, en helpt me op weg om me zelf proberen te accepteren.. De rest vind ik minder mooi, omdat die niet echt een tekst/achtergrond iets diepzinnigs hebben... Gewoon proberen, proberen kan nooit kwaad, als het goed uitpakt, heb je er alleen maar profijt van! En als je een bundel uit gaat geven, ga ik em zeker kopen |
| reactie 36
|
|
|
Nou ik zat dus te denken, van laat ik 1 gedichtenbundel maken, en dan anderen gaan laten lezen en vragen om hun mening. En over dat andere, ik heb genoeg liedjes waar diepzinnigheid in zit ;p Dat zal ik zeker doen |
| reactie 37
|
|
|
Ja doe dat! Laat het me even weten als het uit is! Ga ik em kopen oke? Ah, vertel! Haha fijn joh! |
| reactie 38
|
|
|
ik noem wel wat titels. Hurt The voice within Bound to you Oh mother Mercy on me Stronger then ever I'm ok |
| reactie 39
|
|
|
Dank je! Zal ze gaan luisteren! Maar moet nu gaan! Reageer nog wel es een keer als ik er weer ben |
| reactie 40
|
|
|
Is goed! veel plezier/succes/sterkte met wat je gaat doen! x |
| reactie 41
|
|
|
Ahw, dankje |
| reactie 42
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Meisjes en winkelen: een eindeloos probleem voor de man |
| reactie 43
|
|
|
Ik heb geen verkering en zal het ook nooit krijgen, dus gelukkige man |
| reactie 44
|
|
|
Geen probleem voor deze man I ♥ Shoppen Heb je het naar je zin gehad? |
| reactie 45
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Aww, Hurt vind ik zo'n mooi gedicht. Hih, je bent tegenovergestelde van mij, ik hou niet zo van shoppen Alleen, ik ben DOL op de SuperDry winkel. I ♥ SuperDry !! |
| Naar boven | |