Huiskamer: Wat vinden jullie?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Ik krijg vaak van mensen te horen dat ik iets met mijn dicht talent moet gaan doen.. Maar ik ben nogal heel erg kritisch op mezelf, en zo'n top dichter vind ik mezelf nou ook weer niet.. Wat vinden jullie van het idee er iets mee te doen? en wat vinden jullie van mijn gedichten? Bedankt alvast! Gr Lucas |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Je schrijft echt goede verhalen, en als ik jou was, zou ik verder gaan met dat. x Fox |
| reactie 2
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Als ik jou was zou ik naar die mensen luisteren. Gast, je hebt echt talent, dat kun je toch nooit eeuwig verborgen houden |
| reactie 3
|
|
|
Hmm maar ik vind het zelf niet erg goed :$ |
| reactie 4
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Je kunt ook hier een gedichtenbundel laten maken. Heb het zelf al wel gedaan, goed gelukt. Mooi resultaat. Over verkopen en zo weet ik niets, ik had er gewoon twee besteld. Je gedichten zijn zeker goed. Succes. |
| reactie 5
|
|
|
Hardboy, ik denk niet dat 1 iemand tevreden gaat zijn over al zijn gedichten. Maar jij zult toch ook gedichten hebben dat je trots bent op jezelf? Je bent echt wel goed genoeg hoor. x Fox |
| reactie 6
|
|
|
DatEneMeisje Berichten: 8 |
Je bent goed, doe er wat mee. Word bekend en trouw met me. |
| reactie 7
|
|
|
Hahaha DatEneMeisje, dat gaat m niet worden :$ ik ben gay hehe :3 |
| reactie 8
|
|
|
Oh jammer, hahaha |
| reactie 9
|
|
|
hahaha hoezo jammer XD |
| reactie 10
|
|
|
Maakt niks uit, ga lekker door met gedichten schrijven, word bekend, maar trouw niet met DatEneMeisje Lucas, volg je hart . |
| reactie 11
|
|
|
Haha bedankt voor jullie lieve reacties Ik waardeer het erg x |
| reactie 12
|
|
|
LatoyaFox haha ik weet. Hardboy, ik wou je voor mezelf daarom. |
| reactie 13
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
DatEneMeisje goede reden hoor (!) |
| reactie 14
|
|
|
Haha, ik wil ook wel een dichttalent in m'n huis hoor Lekker romantisch, iedere avond een liefdesgedichtje Maar jah, meestal zijn jongens niet romantisch Haha |
| reactie 15
|
|
|
Ter informatie ik ben zeer romantisch En dat is sws een goede reden ^^ iedereen wil mij. Kuch. |
| Naar boven | |