Huiskamer: Wat vinden jullie?
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Hardboy, je verward jezelf met een andere Fries... (hint hint) En bedankt. Jongens, zullen we straks gezellig op vossenjacht? In België vang je ook van die grore zwarte vossen, je weet wel, vlak bij de pony's. En als je een dichttalent over de vloer wil hebben, wanneer moet ik er zijn? 3 keer is een liefdesgedicht van mij gedicht van de dag geworden, dat zegt toch wel iets? |
| reactie 17
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Ze willen mij duhh :3 |
| reactie 18
|
|
|
Je spreekt alweer voor mij! Ik heb telkens meisjes om me heen, waar blijven die van jou Hardboy? Grapje natuurlijk. Jij bent altijd sociaal, aardig, je helpt veel, je bent een beetje aantrekkelijk (vooral aan de mannelijke kant) ~~~srry als ik je bij de laatste beledig, ik bedoel het positief~~~ Even iets heel anders, zijn hier toevallig ook mensen op het forum die van spannende verhalen houden? (en ja, dit is een noodzakelijke vraag) |
| reactie 19
|
|
|
Gelukkig is de mannelijke kant ook de enige echte gay kant die ik heb ^^ Voor de rest, heb ik nog nooit een meisje gezien die me niet mocht of die nooit gezegd had: Ooh als je hetero was dan wist ik het wel!. En over dat liedje ; The voice within - Christina Aguilera. :p |
| reactie 20
|
|
|
Ik hoopte op wat heftigers, maar ga het vanmiddag wel eens beluisteren. Hier trouwens precies hetzelfde (behalve dan dat ik gewoon hetero ben en dus geen gay, waar nogal veel vooroordelen over zijn). Going to bed, Own my bed, On my room, Doing nothing. Neighbours are sleeping, In the sillence of the night. Good job to organising the event. Have fun so long you're living, Till the end. GOOD NIGHT EVERY BODY!! |
| reactie 21
|
|
|
Heftiger dan christina aguilera bestaat niet. |
| reactie 22
|
|
|
Uiterlijk misschien niet Muziekstyle, echt wel. Voorbeeld met twee zachte artiesten: wat is heftiger Christina Aguilera, of Iron maiden? |
| reactie 23
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik kan helaas geen Engels, maar als iedereen zegt dat dat goed is moet je er zeker iets mee doen |
| reactie 24
|
|
|
Christina Aguilera is veel heftiger |
| reactie 25
|
|
|
Jij weet niet waar je over praat man! Christina Aguilera VS Skeletonwitch|Dance VS Deathmetal? Wie wint qua heftigheid {=snelheid, kracht, instrumentale techniek} |
| reactie 26
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Bwa, Christina Aguilera, geef mij maar Bruno Mars |
| reactie 27
|
|
|
Die is tenminste nog een beetje muzikaal. Of Bon Jovi, Freddie Mercury, Brian Tyler |
| reactie 28
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Zeg, hij IS muzikaal, Ik luister ook graag naar Rudimental, Daft Punk, het liedje Lalala ... |
| reactie 29
|
|
|
Als je echt muzikaal wilt horen, m.youtube.com/watch?v=SUMcA--ejOc Echt bijzonder |
| reactie 30
|
|
|
Het gaat niet om wat voor soort muziek ze maken, het gaat om de stem, en Christina Aguilera is niet zomaar "The Queen of Music/Voice/Pop" |
| Naar boven | |