1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Zomervakantie 2013

datum 16-07-13 06:35
reactie 76
marill
we organiseren natuurlijk wel een dag dat we zelf kunnen natuurlijk.
wanneer beginnen de scholen weer?
datum 16-07-13 10:13
reactie 77
DJolien
Ligt volgens mij aan de volgende punten
Dat verschilt per regio. Noord - Midden - Zuid
Dat verschilt per opleiding.
Basisschool - (speciaal) voortgezet *praktijk tot vwo*
MBO tot WO/Universiteit
Dat kan liggen aan het land waar je woont. Nederlands of Belgisch.
Zit volgens mij allemaal verschil in...
datum 16-07-13 11:04
reactie 78
jorinda
Ik denk niet dat ik dan kan komen, woon in Friesland, ben 14 en mn ouders weten wel dat ik op deze site zit,maar zouden het nooit goed vinden om een keer een meeting te houden:$ Wel een super leuk idee voor wie het wel mogelijk is Ik zou jullie trouwens graag een keer in het echt willen zien en spreken
datum 16-07-13 11:15
reactie 79
Patros-Fibros
Misschien kan dat wel, waar in Friesland woon jij dan?
datum 16-07-13 11:17
reactie 80
jorinda
Euhm, halfuur bij drachten vandaan, ofterwijl om precies te zijn, Noordbergum! Denk niet dat je dat kent...
datum 16-07-13 11:21
reactie 81
Patros-Fibros
Je zal wel verbaasd zijn over hoeveel plaatsen ik in mijn eigen provincie ken...
datum 16-07-13 11:22
reactie 82
jorinda
Haha, oh ik wist niet dat jij ook in Friesland woonde! Waar woon jij dan??
datum 16-07-13 12:16
reactie 83
Patros-Fibros
Ik woon in het Hantum, het staat bekend om:

* hopeloos saaie straten
* hopeloos saaie buren
* hopeloos saaie kroeg (je komt er als 10-jarige nog in, echt slecht)
* hopeloos saaie sporten
* hopeloos saaie hangplek
* hopeloos saaie activiteiten
* beste dichter van Friesland (3x raden wie) 
* de Stoepa (echt mooi is het daar)
datum 16-07-13 15:00
reactie 84
marill
al die scholen, dat is al moeilijk plannen, laat staan dan nog eens een aantal leden., dat wordt gewoon een datum prikken en zien wie zich inschrijven.
Hebben we een limiet, bijv. minder dan 10 gaat het niet door of zo, of komen wij drietjes alleen, ha ha, dat kan ook natuurlijk!
We kunnen ook eerst peilen wie interesse heeft.

Patros mag ik je feliciteren, een van jouw gedichten is gedicht van de dag. Supermooi gedicht trouwens.
datum 16-07-13 15:07
reactie 85
Patros-Fibros
Natuuijk mag dat Marill

Ik heb alleen een paar kleine probleempjes. Ik ben 15, woon in Friesland, mijn ouders vinden het nooit goed als ik alleen naar Utrecht ga
datum 16-07-13 15:12
reactie 86
marill
ja patros daar heb je helemaal gelijk in, er zijn heel veel leden tussen de 10 en 15 jaar, dus nog een paar jaartjes wachten dan met organiseren, of kom ik jullie kant op!!! dat kan ook natuurlijk, met zo'n kaartje waar ik de hele dag op kan reizen met korting.
datum 16-07-13 16:35
reactie 87
DJolien
Dat bedoel ik dus.. zoveel zullen echt niet mogen.. ja als er mensen vanuit Groningen / Hoogeveen richting Zwolle gaan. Ik wil best met ze mee reizen indien mogelijk en nodig is. Dat is opzich Geen probleem..
Maarja ik denk niet dat er veel vanuit mijn kant zullen komen.
datum 17-07-13 20:36
reactie 88
Kirbybom
Ja ben het eens. Of we wachten. Of we gaan toch nog dit jaar het doen. Maar je kan dan eigenlijk wel eeuwig wachten. Want er komen altijd wel meer nieuwe en jonge leden bij. Dus gaat moeilijk worden.

Misschien ia het beter als we gewoon kijken waar de meeste mensen wonen. Want dan hoeft er minder worden betaald. En misschien mogen er dan ook meer mensen komen.
datum 18-07-13 12:58
reactie 89
jorinda
@ Patros, we kunnen wel samen reizen Kom je eerst naar mij toe en dan gaan we, weet ik veel waar het dan word, maar dan gaan we dan gewoon met de trein ofzo
datum 18-07-13 13:16
reactie 90
DJolien
Kirbybom. Ik denk dat de leden over heel Nederland zijn versprijt. En stel dat het grootste deel in en rondom Amsterdam woont. Moeten die mensen die verweg komen dan maar zover reizen en zoveel betale? Je kunt beter op de kaart kijken en dan een plek opzoeken die voor iedereen ongeveer even ver is.. Want ik heb er geen problemen mee om wat verder te reizen. Maar ik weet niet of andere leden dat ook zo vinden. En nieuwe leden. Jong of oud. Je houdt ze inderdaad..
En opzich een best slim idee Jorinda. Dan weet je ook een beetje wie en wat. Em dan kun je dat je ouders ook vertellen. En ik bedoel maar. Als jullie dicht in de buurt wonen waar cafes, uitgaansgelegenheden zijn. Dan kun je eventueel ook zeggen dat je elkaar daar bent tegengekomen. Het is maar een ideetje
Naar boven

Reageren op: Zomervakantie 2013

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.