Huiskamer: Zomervakantie 2013
| reactie 61
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dan zit je er natuurlijk wel mee dat niet iedereen op hetzelfde moment kan, en de plaats moet wat centraal zijn. Wel een prima idee trouwens |
| reactie 62
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Klopt. Maar wat kun je doen, en waar kun je een meeting houden. Iets wat niet te veel kost. Daarom zei ik Bevrijdingsfestivallen, die zijn gratis, dan betaal je alleen de reis, scheelt een hoop geld... En centraal bekend is. Want als je iets organiseert wat een behoorlijk prijskaartje heeft. Dan zul je al snel zien dat een deel al afhaakt, alleen om de reis en de prijs. Ik denk dan echt aan de plaatsen: Utrecht, Enschede/Almelo, Rotterdam. Maar eigenlijk weet ik niet wat een Centraal punt is? Mijn Topografie is niet extreem goed. |
| reactie 63
|
|
|
Utrecht ligt mooi centraal, goed bereikbaar. Persoonlijk vindt ik het één van de mooiste steden van Nederland, en ik denk dat er wel veel meer zijn die dat vinden |
| reactie 64
|
|
|
Geen idee. Ik ben er eigenlijk bijna nooit geweest.. Maar wat valt er te doen als we wel eens gaan meeten? |
| reactie 65
|
|
|
Wat is er niet te doen? 1. Musea in Utrecht 2. Kroegjes en oude caféetjes, grand cafés 3. (persoonlijk mijn dag/nachtmerrie, maar goed) winkelen 4. De oude binnenstad 5. De werven en de grachten 6. Het Kerkenkruis 7. Rijksmonumenten 8. Stadsmonumenten |
| reactie 66
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
laten we beginnen in een grand café, een stadswandeling door de oude binnenstad is niet zo heel lang en heeft mooie plekjes. Eindigen in een park met picknick, dan leest ieder een eigen gekozen gedichtje voor uit eigen werk. Zoiets? |
| reactie 67
|
|
|
Datum? Tijd? Organisatie? |
| reactie 68
|
|
|
Het klinkt leuk. Jaja! Mijn idee van meeting is nog niet eens zo slecht. En de planning ziet er ook prima uit. Maar wie allen? Welke Leden? Mogen bezoekers ook komen? En datum en tijd. Tja.. dat is wat lastigere vraag. Omdat er ook mensen op vakantie zijn en op vakantie gaan. Organisatie. Tja... wij? Wij hebben t immers bedacht ja |
| reactie 69
|
|
|
Ja, maar dan moeten we ook wel onderling contact hebben, het moet niet allemaal bij elkaar langs gaan |
| reactie 70
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
geniet van je vakantie allemaal! |
| reactie 71
|
|
|
Nee dat klopt ook Patros. Ik weet t ook niet eigenlijk hoe.. Dankje. Jij ook Rianne! |
| reactie 72
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Nu noem ik even een simpele organisatie. Laten we zeggen ergens in september, laten we ervan uitgaan in Utrecht. Grand café zoeken en afspreken tussen 11 en 12 uur. Dan om 14 uur stadswandeling tot aan een park en een gedichtenvoordracht. Daarna zien wie het gezellig vindt om nog even na te praten in een café of zo. Of ergens een hapje te eten. Alle leden mogen hieraan meedoen, wel inschrijven zodat we weten op wie we kunnen rekenen. Dat inschrijven zou per mail kunnen of hier op een topic dat we dan "Meeting 2013" noemen. Lijkt jullie dat wat? Iedereen een fijne vakantie trouwens. |
| reactie 73
|
|
|
September zijn de scholen begonnen. Dus in t weekend? En ja.. mij lijkt t wel wat. Oh. En foto is ook wel leuk, denk ik. Zullen we er nu al een Topic van maken? Of nog even wachten? |
| reactie 74
|
|
|
Ja, in het weekend is wel handig, rn alle sporen leiden naar Utrecht, tenminste, als de NS eens een keertje goed rijdt. Maar die foto, hoe zie je dat voor je? Als er bijvoirbeeld een stuk of 20 komen kan nog wel, maar bij bijvoorbeeld 60 Ã 70 aanmeldingen wordt het toch wel wat krapjes op de foto |
| reactie 75
|
|
|
Ja oke dat is waar. Ach weet je, eerst maar zien of een meeting mogelijk is en hoeveel mensen dat willen. Ik heb namelijk vorigjaar ook enkele mensen ontmoet op een gedichtendag. Er waren toen alsnog afmeldingen op het laatst. We waren met weinig. Maar het was wel gezellig. Dus tja, het aantal deelnemers is afwachten. Ik hoop wel dat ik kan... |
| Naar boven | |