Huiskamer: Zomervakantie 2013
| reactie 46
|
|
|---|---|
|
DJolien Berichten: 772 |
Okej. Dan weet ik het ook niet meer. Je hebt ergenss wel gelijk...maarja srry lieve patros |
| reactie 47
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
goed idee Jolien, een BBQ voor 1001 leden. In Drente, is het mooi vertoeven, wij zijn vaker in Odoorn geweest op camping De Fruithof, een hele mooie fietsomgeving door de bossen en de heide en achter de schaapsherder aan. Friesland hebben we nog niet aangedaan, wat is daar mooi Patros? |
| reactie 48
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
1. Waddengebied Lauwersoog 2. Het Lauwersbos 3. De waddeneilanden. Een rijk assortiment aan gezellige cafés en terrasjes (aanrader is 'Restaurant Nobel'. Gastvriendelijk, goed vullend, goede service) 4. Vooral Workum heeft een breed gebied aan museums, natuurlijk ook het Keramiekmuseum Princessehof, Fries Museum, Natuurhystorisch Museum, Stadsschouwburg 'De Harmonie' 5. 'De Lawei' in drachten 6. Boeddistische tempel 'De Stoepa' in Hantum. De rondleiding gratis. Hier wonen de Daila Lama en de andere Lama's (=geestelijken) wanneer ze in Nederland vertoefen 7. Bedoelde je inclusief of exclusief mij?? |
| reactie 49
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik heb de zon al bezocht in Tenerife, nu ga ik me bedenken over gedichten, en ps fijne vakantie |
| reactie 50
|
|
|
Ik heb gehoord dat de nationale sport daar 'vossenjagen' heet. Hoe ben je ontsnapt?? |
| reactie 51
|
|
|
Haha, Lollig hoor |
| reactie 52
|
|
|
Kirbybom Berichten: 100 |
Oké ten eerste bedankt voor die felicitaties! |
| reactie 53
|
|
|
Ha ha Patros, inclusief zou ik zeggen, je verdient nog een koude cola Fijn Kirbybom dat je een vrolijke verjaardag hebt gehad. Ga maar lekker zwemmen hoor, die BBQ zal nog wel even op zich laten wachten. |
| reactie 54
|
|
|
Yip yip.... |
| reactie 55
|
|
|
Gelukkige verjaardag |
| reactie 56
|
|
|
Thanks |
| reactie 57
|
|
|
Ehm haha dat denk ik ook Marill. Ik heb nog wel een idee. Met z'n allen naar een gratis festival, bevrijdingsfestival ofzo. Okej, ik denk gezellig maar onmogelijk en ingewikkelt. Amy, zijn de taarten al op? Of is er eentje over voor mij En wat heb je allemaal gekregen (ik ben heus niet nieuwschierig hoor..!) |
| reactie 58
|
|
|
Mag ik nog even twee tips geven? 1. Toxbar op Schiermonnikoog (boot vertrekt ieder uur vanaf Lauwersoog) 2. Hotel/restaurant Nobel op Ameland (boot vertrekt om de anderhalf uur vanuit Holwerd) |
| reactie 59
|
|
|
Vakantiebestemmings en reisbtips !! Super idee, kan altijd handig wezen !! |
| reactie 60
|
|
|
dank je wel Patros, heel wat tips. Ergens een meeting organiseren kan misschien ook een idee zijn? |
| Naar boven | |