Huiskamer: Zomervakantie 2013
| reactie 91
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
O maar ik vertel het m'n ouders niet hoor! Dat mag toch nooit! Ik zeg wel dat ik naar een vriendin ga ofzo... Haha ja goed idee, maar ik ga nooit uit of naar een cafe:$ Vanwege mn geloof mag dat niet... |
| reactie 92
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
En vanwege je leeftijd niet? En wat doe je eigenlijk als je ouders willen navragen bij je vriendin? |
| reactie 93
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Tja. Ik weet het ook niet anders. Ik probeer mee te denken.. En Patros daar heb je ook nog een punt... Ja ik mag sowieso wel want ik bem 18-jarige. Dus volwassen |
| reactie 94
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
ook van mij uit aan iedereen een fijne vakantie!! @DJolien: scandinavië? laat het toeval zijn dat ik op dit moment vanuit Finland op internet ben |
| reactie 95
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
En ik vanuit België Ik schreef liever uit Tenerife, maar had toen geen profiel |
| reactie 96
|
|
|
Ik blijf het maar vreemd vinden dat ik nooit uitgenodigd word als er iemand naar een lekker warm land gaat. #poor me |
| reactie 97
|
|
|
je mag volgend jaar altijd met mij mee hoor !! |
| reactie 98
|
|
|
Sorry, ik kende je nog niet toen ik vertrok, ps en andere gast wou al mee Ook iemand van de pc .. |
| reactie 99
|
|
|
@Elke waar gaat de reis dan naar toe? Ik wil een neger zijn als we terugkomen (heb niets tegen zwarten) |
| reactie 100
|
|
|
Lawl Niet dat iemand het interesseerd maar ik ben momenteel even bruin al een half Thai uit m'n klas |
| reactie 101
|
|
|
goh geen idee waar mijn reis volgend jaar naartoe gaat, in feite geen idee of ik op reis ga (ik word eindelijk 16, laatste jaar verplicht mee met mijn ouders hahah), sws iets warms en zonnigs en zwembadachtig, tis mijn beurt om een bestemming te kiezen! mijn zus is nu in Brazilië, toch om jaloers op te zijn? |
| reactie 102
|
|
|
@Latoyafox -,- @Elke snap ik dat je jaloers bent |
| reactie 103
|
|
|
@Patros-Fibros /('_')/ Lawl |
| reactie 104
|
|
|
Half-thai? Nog niet eens zo bruin. Ik laat deze site zo'n 2 weken met uitsterven bedreigen, dan ben ik pas weer terug met een lege portemonnee en een huid als een Mexicaan |
| reactie 105
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
@patros, Ja ook. Als ik uit huis ben, of 18 doe ik wat ik zelf wil leg ik het haar ff uit, dan wil ze vast wel mee werken |
| Naar boven | |