Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 76
|
|
|---|---|
|
marill Berichten: 1058 |
die hemel zo blauw als violen waakt over allen die dolen zelfs over die ene rode roos die voor eenzaamheid koos |
| reactie 77
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Rood is de roos die ik jou gaf, Blauw waren jouw mooie ogen. Ik hield van je, en nu dit? Waarom heb je me bedrogen. Rozen zijn rood, Viooltjes zijn die blauwen. Schat, ik hou van jou, Wil je met me trouwen? |
| reactie 78
|
|
|
kubrax Berichten: 54 |
Rozen zijn rood, Viooltjes zijn blauw, een aanbieding bij de aldi is beter dan jou! |
| reactie 79
|
|
|
Rozen zijn rood, De aldi is blauw. Het is net de lidl, Die wordt ook nooit groot. |
| reactie 80
|
|
|
druppels hangen als een stil verlangen tussen rode rozen druppels glijden traag langs de viooltjes omlaag als een stil verdriet |
| reactie 81
|
|
|
De tranen kunnen stromen, Viooltjes hangen in het blauw. Het laatste wat ik je gaf was die ene zwarte roos, Het laatste teken voor je rouw. |
| reactie 82
|
|
|
nu ik de rozen zo belicht blijft mijn blik gericht naar de tuinen in de straat om te zien of er soms eentje staat viooltjes blijven laag bij de grond zoekend of ik er eentje vond stootte ik mijn hoofd was ik iets of wat verdoofd zag ik sterren in rode en blauwe kleuren ja, het zal me niet nog eens gebeuren |
| reactie 83
|
|
|
Rozen zijn rood, Viooltjes zijn blauw, Fuck die bloemen Ik wil jou! |
| reactie 84
|
|
|
Rozen zijn rood, Viooltjes blauw wat dat om gaat. Ik ben voor je gevallen, Want ik zag de stoeprand net te laat. In de winter is de viool zo blauw, Eenzaam en rillend staat hij naast de straat. Je beseft pas echt dat de gemeente niet heeft gestrooid, Als je uitglijdt en plat op je bakkes gaat. Rozen zijn rood, Viooltjes blauw gevonden. Bij elke zoekmachine hetzelfde resultaat: 'Zomer in Nederland niet gevonden' Rozen zijn blauw, Of zeg ik het verkeerd? Pringles is de enige chipsfabrikant, Die meer dan lucht serveert. Rozen zijn rood, Ja, echt waar. Op de weegschaal liegt de vrouw altijd, 'Die handdoek is wel erg zwaar'. ~~~Srry for the nokia users among us, but it has gradually become the truth to be~~~ Papa! Mijn mobiel ligt in de wc! Moet je daarvoor mijn krant-uurtje bederven?! Maar papa, het was een NOKIA, De hele wc-pot ligt aan scherven! Rozen zijn rood, Net zoals de Lorie. Schoonmoeder? Kent U de NOKIA? Die komt net als u uit de prehistorie! Rozen zijn rood staat vast, Blauwe viooltjes op het land. Met die oude NOKIA, Heb je altijd een koelkast bij de hand. Rozen zijn rood als mijn hoesje, Met SAMSUNG, LTC of LG ben je zomaar klaar. Blauw is de voet nu waar ik mijn NOKIA op liet vallen, Man, wat is dat ding zwaar! Rozen zijn rood, Weer iemand aan de bel. De NOKIA past precies bij mij, Ten minste, het gedeelte Heavy Metal. |
| reactie 85
|
|
|
man, wat een zinnen om rode rozen in den beginne in de prehistorie wat een glorie had ik geen NOKIA in de hand ik volgde de tekens aan de wand werd ik niet steeds achtervolgd door een stelletje honden technologie was nog niet uitgevonden ach ja, die oude tijd ben ik helaas helemaal kwijt alleen de rode rozen zijn gebleven waar ik vellen vol over heb geschreven |
| reactie 86
|
|
|
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, ik heb hier een steen en die gooi ik naar jou! |
| reactie 87
|
|
|
Rozen zijn rood, Viooltjes zijn blauw. Die steen is zwaar, Gooi niet! Au! |
| reactie 88
|
|
|
steen der harten verzamelde alle smarten als rozen zo rood bloedde hij bijna dood door de doornen gesneden snelde hij naar het heden violen met hun blauwe gezichten vervulden al zijn plichten au, ik prik me aan het hout deze droom ging even fout de mystiek van het verleden haalt me terug in het heden droom je droom leef je leven |
| reactie 89
|
|
|
Rozen zijn rood, Dat had je wel moeten weten. 'Je bent wat je eet' zeggen ze, Maar ik heb nooit een legende opgegeten. Rozen zijn rood, Roze is de pelikaan. Vrouwen zeggen wel dat zwangerschap pijn doet, Ha, dan hebben ze nog nooit op een legoblokje gestaan. Rozen zijn rood, Dat zeg ik met een zucht. 'Meneer? Mag ik een zakje Lay's chips openmaken? Ik ben toe aan frisse lucht! 'Leef je droom' zegt men al jaren, Echt, het wordt vervelend op den duur. Als ik mijn droom zou leven, Eindigde ik in de frituur. Rozen zijn rood, Oh nee, wat een vloek! Ik moet me snel verstoppen, Mijn schoonmoeder komt op bezoek. Ik kan elk weer wensen wat ik wil. Ik was vandaag in een goed humeur. Ik wensde een klein herfstbriesje, Mijn schoonmoeder belde aan. Ik zij toch een KLEIN HERFSTBRIESJE, Niet een hele ORKAAN?! Ik hoorrde een ambulance, Ik ron naar boven en ik zag de zon. Ik deed mijn raam open, Geen ambulance, maar ook geen balkon. |
| reactie 90
|
|
|
o jee, ben je in de rozen gevallen je ziet bont en blauw |
| Naar boven | |