Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 61
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Rozen zijn rood, Aan rood kun je je hechten. Geef niet op en sla terug, Ga tegen je problemen vechten. |
| reactie 62
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Rozen zijn rood Maar ze steken wel Liefde brengt Soms in de knel Violen zijn blauw Helder zoals het lijkt Maar hoe vaak is het Dat het tegendeel blijkt (Geen Roses are red zin maar toch): Rozen verwelken Schepen vergaan Ik moet jouw niet Heb je dat verstaan? |
| reactie 63
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
wilde violen in de tuin groeien tussen het puin sterk zoals ze zijn met hun gezichtjes zo fijn ertussen rode rozen die ze zachtjes kussen zie ze eens blozen |
| reactie 64
|
|
|
Rood is de roos, Dat zegt je toch wel iets. Nou vooruit dan, De eerste klap krijg je gratis en voor niets. Viooltjes zijn blauw, Zal ik ze even voor je halen? De andere vier klappen, Moet je gewoon betalen. (€3,- per klap aub) |
| reactie 65
|
|
|
jouw rozen zijn rood zo verdien je dus je brood je gaat ze gratis halen dan laat je me betalen kom nou! al zijn de violen blauw |
| reactie 66
|
|
|
Rozen zijn rood, Als een fluwelen laken. Ik verkoop ze voor iets meer, Ik wil toch wel winst maken. |
| reactie 67
|
|
|
fris zijn de rode rozen met liefde verpakt in dozen verkoop ze maar gauw dan laten de violen zo blauw hun gezichtjes verschijnen en je lege portemonnee verdwijnen |
| reactie 68
|
|
|
Tozen zijn rood, Niet met viooltjes te verruilen. Mijn portemonnee is van uien gemaakt, Als ik hem open maak moet ik huilen (T-T) |
| reactie 69
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Die rode rozen Heb ik nu wel gezien Blauwe viooltjes Wat minder misschien Maar het blijft Eigenlijk toch leuk Want lig soms echt In een deuk Wat kun je veel verzinnen Bij een onderwerp Lief zacht teder Hard koud en scherp Ieder met eigen zicht Op zijn eigen manier Het geeft in elk geval Weer dichtplezier =) |
| reactie 70
|
|
|
plezier in de velden zo weid waar de reiger zijn vleugels spreidt zag ik rozen zo zacht van kleur verspreidend hun zoete geur klaprozen meer rosé dan rood wat mij een prachtig uitzicht bood |
| reactie 71
|
|
|
De lucht was rood, In de ochten eens een keer. Nu stort het weer naar beneden, Man, wat een hondenweer! |
| reactie 72
|
|
|
dat waren die honden weer het is echt ten boze ze struinden wederom door mijn rozen nu liggen ze geveld neer snap jij dat nou alleen hier en daar nog wat blauw die honden vio en len zet ik nog eens in de ren |
| reactie 73
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
@marill en patros-fibros, wat een leuke manier om verder te dichten over dit onderwerp. Ik vind het echt leuk om ze te lezen, dus blijf vooral doorgaan |
| reactie 74
|
|
|
doorgaan met groeien zodat ik ze zie opbloeien als een groen sprietje ontsproten zullen ze zich steeds verder ontbloten als dan de eerste knop verschijnt die nog even achter een blaadje verdwijnt blijf ik vol verwondering kijken hoe ze vol verwachting naar de hemel reiken zich voedend met zon en regen houdt niets ze meer tegen tot schuchter het eerste knopje zich opent en ik steeds op meer hopend zie ik plots een prachtige struik vol rode rozen ze hebben er voor gekozen om vol in bloei te staan ze hebben het toch maar weer gedaan |
| reactie 75
|
|
|
Eenzaam staat hij in het bos, Die mooie rode roos. Starend op een groot stuk mos, Naar de hemel als violen zo blauw. |
| Naar boven | |