Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 46
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Rozen zijn rood, Zoals het moet. Ik wil niet opscheppen hoor, Maar mijn ideeën zijn té goed. Rozen zijn rood, Zoals het altijd gaat. Shit! De les is al begonnen, Ben ik alweer te laat. |
| reactie 47
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
rozen zijn rood ze geven zich bloot violen zijn blauw wie beschermt ze tegen de kou |
| reactie 48
|
|
|
Roses are red, Violets are blue. When He gave out brains, Where the h*ll were you? |
| reactie 49
|
|
|
rozen zijn rood zelfs in hun hoge nood zien ze niet grauw tussen de violen zo blauw |
| reactie 50
|
|
|
Yes! Ik ben miljonair, Mijn droom is uitgekomen! Het alarm! Wat is er?! Lag ik weer te dromen |
| reactie 51
|
|
|
rozen zijn rood dromen zijn nauw {eng} violen zijn blauw alleen minder groot |
| reactie 52
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Iedereen verwacht Bij rozen zijn rood Gedichtje heel zacht In liefdesnoot Maar mijn woord is Bij violen zijn blauw Denk niet dat ik je mis Of dat ik van je hou |
| reactie 53
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
@marill: mooie gevoelige gedichtjes, marill, en ook mooi verwoord @Myself: wow, die is echt mooi geschreven. Hebben jullie er nog meer? |
| reactie 54
|
|
|
Rozen zijn rood, Kan mij dat boeien? Voor ieder langdurig ziek, Zal ik mijn haar laten groeien. Rozen zijn rood, Ik kan het niet geloven. Zoveel vrienden moeten missen, Door kkr allemaal naar boven. Rozen zijn rood, Geel zijn de narcissen. Die goede tijd die we hadden, Wat zal ik die gaan missen. Rozen zijn rood, Als de zon in het westen. Kom op! Help mee! Sta op tegen pesten. ~~~Sorry als ze hard zijn, maar het is een opluchting om het hier op te schrijven~~~ |
| reactie 55
|
|
|
Kirbybom Berichten: 100 |
Rose are red Violets are blue I just wanne say I love you Rozen zijn rood violen ijn blauw Ik zit in een boot En schreeuw: laat me niet in de kou |
| reactie 56
|
|
|
Rozen zijn rood, Viooltjes zijn blauw. Mijn vriend, de tijd is gekomen, Mijn vriend, ga maar gauw... |
| reactie 57
|
|
|
rozen voor jouw gekozen zijn rood violen door jou gestolen blijven immer blauw |
| reactie 58
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
@Patros-Fibros: Jouw zinnen zijn heel mooi geschreven en ook heel diep. Leuk om te lezen, ga zo door @marill: Je maakt echt mooie zinnen. Heel gevoelige en toch heel klein. Ga zo door |
| reactie 59
|
|
|
@timmyboy014: als je die al diep vindt, nodig ik je uit om naar mijn one-liners te komen kijken. Ik zal ze zo plaatsen Roses are red, Cancer in your bone. Please stay with me, Please don't leave me alone! |
| reactie 60
|
|
|
rozen waren rood samen met jou stierven ze hun dood samen met de klanken van de violen zo blauw |
| Naar boven | |