Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 91
|
|
|---|---|
|
DJolien Berichten: 772 |
Rode rozen met stekels Ik voel ze prikken in mijn vingers Rode rozen met een geur Waar ik parfum van zou kunnen maken Rode rozen in een weiland Met douw druppels aan hun stengels Echt wonderbaarlijk mooi het lijken net diamantjes |
| reactie 92
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Het leven gaat niet altijd over rode rozen, Zo rood als het brandende vuur. Ik ben nu op een crematie, De dader verloor de macht over het stuur. Vallen in de rozen, Dat doet niet eens zo'n zeer. Door dat stomme ongeluk, Is ze er niet meer. Rood is het brandende vuur, Triest gaan de violen van start. Ook al ga ik haar zo enorm missen, Uit het oog, maar zeker niet uit het hart. ~~~Gemaakt t.a.v het dodelijke ongeluk op de kruising van Werfsterhoof en Driehuizen in Friesland, gaat niet over mezelf~~~ |
| reactie 93
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
stil liggen de rozen als een symbool tranen vullen mijn hart waarom moest jou dit overkomen niemand weet het antwoord we dragen jou mee in ons hart triestig kijk ik naar buiten hoor niet eens de vogels fluiten zo stil zo kil |
| reactie 94
|
|
|
Roses are red, My binoculars are blue. Your curtains are open, I'm watching you. |
| reactie 95
|
|
|
Kirbybom Berichten: 100 |
Rozen zijn in zoveel kleuren Bloemen in alle soorten geuren Opeens geef je me een viooltje En floot er een vogeltje Dat noem ik geen toeval En ook dat ik nu niet flauwval |
| reactie 96
|
|
|
Roses are red Tulps are yellow and blue Flowers have all color And my special flower are you |
| reactie 97
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Rozen zijn rood gevoelens zijn raar Ik hou nog steeds van jou wist je dat nou maar |
| reactie 98
|
|
|
menige rode roos aan jou gegeven zo heb ik mijn liefde beschreven vergeet me nietjes begonnen als sprietjes tulpen en narcissen symbool van het missen violen had je in alle kleuren nu zijn voor eeuwig de deuren van jouw huis voor mij gesloten nieuwe bewoners hebben je tuin verstoten iedere keer als ik voorbij fiets voel ik iets het begon met woede tot ik vermoedde dat het de pijn is van jou gemis van jouw mooie bloementuin die veranderde in puin deze rode roos leg ik op je graf nee ik ben niet meer boos al weet ik hoeveel liefde je gaf aan dat mooie stukje aarde dat heeft nu enkel waarde |
| reactie 99
|
|
|
kubrax Berichten: 54 |
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, net zo blauw als jouw oog toen jij het deed met mijn vrouw |
| reactie 100
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Rozen zijn bruin, Viooltjes zijn bruin. What the fuck! wie heeft er gescheten in mn tuin! |
| reactie 101
|
|
|
Rosanne, Ik weet dat er heel veel tuinen zijn. Altijd weer een ander, Dat doet mij zo pijn. Zij zijn al bruin genoeg, Ik ben nog zo rood als een vis. Alsjeblieft kom bij mij, Je weet waar mijn tuintje is. |
| reactie 102
|
|
|
een enkele roos zo broos geknakt door het geweld door de storm geveld blijft hulpeloos weerloos liggen op de grond tot ik haar vond teder raakte ik haar aan tranen liet ik gaan zo'n mooie roos zacht en broos verdient het om te leven energie zal ik haar geven zodat ze langzaam aan weer overeind kan gaan staan |
| reactie 103
|
|
|
KEEL007 Berichten: 1 |
Hallo, jullie hebben echt leuke gedichten hiero!! Ik heb er ook 1; Rozen zijn rood violen zijn blauw in dit gedicht wil ik je vertellen dat ik echt super veel van je hou |
| reactie 104
|
|
|
De rode rozen en de foto van mijn overleden zusje lagen versprijd op het graf vernield, dat stukje eigendom Mensen die zoiets vernielen raken ons tot in het diepste van ons hart Ik weet niet wat er in hun hoofd omgaat maar ik vind het wel enorm respectloos! Het doet enorm veel verdriet dat mensen dat kleine stukje wat we nog van haar hebben kunnen verwoesten op zo'n manier (fictief gedicht, maar zulke dingen gebeuren, en dat vind ik echt niet kunnen) |
| reactie 105
|
|
|
Sometimes.... Twinkle twinkle little star, I want to hit you with a car. Throw you off a tree so high, Hope you break your neck and die. Twinkle twinkle little star, I want to hit you whit a car. |
| Naar boven | |