Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 31
|
|
|---|---|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Mooie zin brigitte, heb je er nog meer? Het mogen ook andere soort zinnen zijn, ze hoeven niet met roses are red... te beginnen. Dit laatste geld voor iedereen uiteraard |
| reactie 32
|
|
|
dichterbijmezelf Berichten: 1 |
Roses are red, violets are blue. Dat is een waarheid als een koe. Roses are red, violets are blue. Please shut up or i'll use super glue. Roses are red, violets are blue. Stuck on you. Damned super glue! Roses are red, violets are blue. Tell me why I'm still stuck on you. |
| reactie 33
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
"Look at my a**, Don't ask me why. Come on Pinoccio, Now tell me your biggest lie!" Roses Are Red Violets Are Blue God Made Me Pretty What Happened To you? Roses are red, Violets are blue. Trash is dumped, And so are you You are the rose, I have a gun. Bullets hits the target, Guess who has fun. Roses are red, Violets are blue, I don't smell, But you sure do. Dimes are silver Pennies are brass Why does your face Look like your a** |
| reactie 34
|
|
|
zozo, dat zijn nog eens... laten we zeggen aparte zinnen. En wat een taalgebruik zeg XD Haha Heb je er nog meer? |
| reactie 35
|
|
|
Rozen zijn rood, Rood als de openhaard. Je bent jarig toch? Tracteer me nog op wat taart. Wat ik hiet doe, Dat zie je wel Truus. Ik ben zo geboren, Wat is jouw excuus? Mag ik je wat vragen? Het is heel snel. Wat ik je wil vragen is, Deug jij wel. ~~~beetje slecht humeur brengt soms grappige dingen mee~~~ |
| reactie 36
|
|
|
haha, ik snap je Patros-Fibros, ik snap je helemaal |
| reactie 37
|
|
|
Rosé is rood, Maar alleen voor dronken bazen. Zet die bril toch af, Dat scheelt vast 2 glazen. |
| reactie 38
|
|
|
MEER, MEER, MEER!!! Ik geniet er echt van om te zien waar jullie nu weer mee komen. |
| reactie 39
|
|
|
Rozen zijn rood, Viooltjes zwart als je ze verhit. Viooltjes zijn bpauw als de lucht, Dat spul wat in de chipszakjes zit... Rozen zijn rood, Wordt een beetje saai. Gooi er wat make up over, Net zoals Patricia Paay. Rozen zijn rood, De viooltjes horen blauw te zijn. Net zoals Wesley Sneijder, Ik zeg liever Wesley Klein. |
| reactie 40
|
|
|
Haha, vooral doe 1e en die 2e zijn echt lachen |
| reactie 41
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
rozen zijn rood zeg wat een stoot viooltjes onder de dauw nu zie ik helemaal blauw |
| reactie 42
|
|
|
Rozen zijn rood, Rood in Turkse straten. Rood in de grote haven, Ga je die strijdbijl nog begraven? Ik loop naar je toe, Ik kijk je aan. Recht in de ogen, Voir jou wil ik gaan. Rozen zijn rood, Het vuur in de haard. Ik loop er doorheen, Schat, jij bent het waard. Rozen zijn rood, Viooltjes toevallig niet. Een lekker Bockje erbij, En zorgen dat ik geniet. Rozen zijn rood, Rood als het vuur. Ik zit op zwart zaad, Dat is gewoon te duur. Rozen zijn rood, Ooit in je opgekomen? Oei, ik zat in Bananasplit, Ik ben in de boot genomen. Rozen zijn rood, Geel is het zand. Niets is te duur, Voor mijn liefste diamant. |
| reactie 43
|
|
|
@maril, leuke versie!, heb je er nog meer? @Patros-Fibros, heb je ook nog een andere kant dan de duistere kant, haha Ik had in het begin niet verwacht dat deze topic zoveel reactie's zou krijgen Bedankt allemaal! PS, als iemand er nog meer heeft, stuur ze gerust in |
| reactie 44
|
|
|
Rozen zijn rood, Duister, dat ben ik inderdaad. Zeg wat je wilt, Maar ik doe geen vlieg kwaad. Roses are red, Violets are blue. Please, live your dream, It will come true. Roses are red, Sugar is sweet. Water, love and music, Is all what I need. Muziek op het blad, Muziek in een zucht. Muziek in de lucht, Muziek houdt mij in leven. Rozen zijn rood, En hebben groene blaadjes. De tandarts vroeg me mee uit, Voor haar had ik nog wel een gaatje. Slijpen en slijpen, Boren en boren. Ze leert het ook nooit, Weer een tand verloren. |
| reactie 45
|
|
|
Leuk bedacht om van mijn reactie de eerste zin te maken Je hebt echt leuke ideeën! |
| Naar boven | |