Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 436
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Rozen zijn rood, You've made my day. 'Ik word er irritant van', Leeker positief over jezelf hoor Esmée. |
| reactie 437
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Liefde is niets, Leven is zwart, Sorry hoor Patros, Ik heb gewoon niet meer de kracht ! |
| reactie 438
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Rozen zijn rood, Viooltjes zijn blauw, De liefde, Is voor mij dood, Nooit zal ik het waarmaken, Maar misschien toch ooit, Zal ik die wonderlijke droom waken, (Waken als in de zin 'wekken') |
| reactie 439
|
|
|
Rozen zijn rood, Viooltjes zijn blauw, Ik ben moe, maar kom naar je toe, Om te zeggen dat ik van je hou, Roses are red, Violets are blue, You say you love me, But I love you to ! |
| reactie 440
|
|
|
Roses are red, Giant is my fathers shoe. ( But seriously? Do you love me to? (fiction -.-) |
| reactie 441
|
|
|
Roses are red, I love you as a friend, And I'm done with that shit, A idiot boyband ! |
| reactie 442
|
|
|
Justin Beaver, One Gayrection. Gain Streat, The only purpose they have, Is try to seek attention. |
| reactie 443
|
|
|
L'amour c'est rouge, La mer c'est blue, J'aime toi, Mais adiéu ! (Waarschijnlijk spellingsfouten Liefde is rood, Het meer is blauw, En ik wil je zeggen, ik hou nog steeds van jou |
| reactie 444
|
|
|
Rozen zijn rood, Zand in een zak. Toen ik in Frankrijk was, Heette een meer nog Lac. |
| reactie 445
|
|
|
Rozen zijn rood, Patros, en dan? Ik zeg mer, Gewoon omdat het kan .. |
| reactie 446
|
|
|
Roaskes binne read, Viooltsjes binne blau, In grutto is in skries. No ek ris in kearke, In ferske yn't Frysk. (vertaling: ) Rozen zijn rood, Viooltjes zijn blauw, Een grutto is een skries. Nu ook eens een keertje, Een gedicht in het Fries. |
| reactie 447
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Red is your hart, Blue is my blood, You wan't to be my company, When i'm drinking the blood? |
| reactie 448
|
|
|
Roses are red, They blood to. I'm sorry, Emma, I'll bleeding other people than tou. |
| reactie 449
|
|
|
Rozen zijn rood, Fries is het grappigste wat ik ooit las, Wat spijtig, Dat ik niet bij de Friezen pas ! (Nee serieus, Fries is mooi Rozen zijn rood, Liefde is jij, Want als ik jou zie, Maak je me altijd blij <3 |
| reactie 450
|
|
|
Rozen zijn rood, Bloed aan de dolk. Iedereen hoort er bij, Friezen zijn een makkelijk volk. |
| Naar boven | |