Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 451
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
XD Rozen zijn rood, Ik lach enkel voor .. jou, En dat al, omdat ik alleen van je hou (Voor niemand van deze site) |
| reactie 452
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Pepernoten in juli, Kerstballen half september, Met Sint Maarten al voer voor grappen. Gister even naar de winkel gegaan, Mer Dierendag, Lagen bij ons de paaseitjes in de schappen. (-,-) |
| reactie 453
|
|
|
Gitaar klinkt over het plein, Hij speelt voor me, Een prachtig lied, 'Het gaat over je' (Gewoon, idk ) |
| reactie 454
|
|
|
Gitaar over de volle zalen, Sigaar in de mond. Ondersteund door drums, Nirvana moest met zijn leven betalen. |
| reactie 455
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Hartjes bij Valentijn, Zo mooi en rood, Je bent zo een schat, Mijn, Blauwe paaseieren bij Pasen, Ze liggen mooi bij die bloemen, Die rode rozen in die vasen, |
| reactie 456
|
|
|
Roses are red, Red is my hate. A knife, With red blood. Victim of they own crime, Sorry, it's too late. |
| reactie 457
|
|
|
Roses are red, Put the knife away, Because we all want, That you stay ! |
| reactie 458
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Roses are red, Esmée is right, Don't do it, PF, Live, You need to fight.. |
| reactie 459
|
|
|
Rozen zijn rood, De.lucht is daarboven. Je kunt me wel dingen gaan opleggen, Maar ik kan je niks beloven. (behalve zwijgen, als er een geheim is krijg je nog meer geluid uit een tuinstoel dan uit mij) |
| reactie 460
|
|
|
( Roses are red, PF is right, We can't promise, We only can fight ! |
| reactie 461
|
|
|
Roses are red, Of course I'm right. But I prever black, Black, Of the darkest night. (ook al ben ik zo stil als een tuinstoel, als deze tuinstoel moet vechten raakt hij altijd) |
| reactie 462
|
|
|
Rozen zijn rood, Ik ga dit nooit winnen, Vanbuiten ben ik gewoon, Maar ik stort in vanbinnen .. |
| reactie 463
|
|
|
Rozen zijn rood, Je stort in vanbinnen. Bouw jezelf weer op, Ga weer opnieuw beginnen. |
| reactie 464
|
|
|
Ben ingestort, En kan zelf niet bouwen, Denk je dat ik zou sterk ben, Dat ik me gevoelens naar de juiste plek kan sjouwen ? |
| reactie 465
|
|
|
Jij bent baas over je gevoelens, Sterke rozen zoals jij, Laten zich niet leiden, Door hun eigen gevoel, Van onmacht of razernij. Jij bent baas over je gevoelens, Niet de gevoelens zelf, Maar de sterke roos, Die roos, Dat ben jij! |
| Naar boven | |