Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 421
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
(Die laatste is heel mooi PF) Rozen zijn rood, De nieuwe liefde blauw, Mijn hart is warm, En mijn handen koud .. |
| reactie 422
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Wit zijn de sneeuwklokjes, Wit is mijn gitaar. Als ik speel, Raak ik altijd de gevoelige snaar. (hoe logisch (!)) |
| reactie 423
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Rozen zijn in bloei, Maar de viooltjes, Zijn helaas nog niet in de groei! Rozen zijn in bloei, Maar ik ben ze vergeten water te geven, Ik dacht dus; Oei! De Rozen zijn er niet meer, Maar ik probeer het weer, Misschien een volgende keer... |
| reactie 424
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Welke versie vinden jullie mooier/beter/leuker? Een grote rode roos die groeide. Mooi en sterk was hoe hij bloeide. Storm na storm heeft hij weerstaan. Maar op een dag was zijn kracht op Moe van het vechten, moest hij gaan Maar die tijd dat hij er was, was top Een grote rode roos die groeide. Mooi en sterk was hoe hij bloeide. Storm na storm heeft hij weerstaan. Maar op een dag was zijn kracht op Moe van het vechten, moest hij gaan En met zijn laatste adem zei hij: ik stop |
| reactie 425
|
|
|
Rozen zijn rood, Viooltjes niet nee. Persoonlijk zou ik gaan, Voor gedicht nummer twee. |
| reactie 426
|
|
|
Rozen zijn rood, Ik blijf Esmée, Ik ga ook, Voor nummer twee |
| reactie 427
|
|
|
Rozen zijn geel, Toch? Of, nee! Maar je meent het joh, Ben jij Esmée? Nooit verwacht, Een naam uit zo velen. Maar waag het niet, Om net zoals die andere vossen, Mijn kippen te stelen. |
| reactie 428
|
|
|
Ik heb geen zin in rozen, En die viooltjes mogen weg, ik steel geen kippen, enzowel toch, LEKKER PECH ! |
| reactie 429
|
|
|
Rozen zijn rood, Rood is her bloed. Verdwijn uit mijn leven! Voorgoed! |
| reactie 430
|
|
|
Roses stay red, My life stay bad, I'll stay on earth, To look at the flying bird .. |
| reactie 431
|
|
|
Roses are red, Violets are blue, I stay in my bed, For one houre, Maybe two,.. |
| reactie 432
|
|
|
Roses are red, The car is our. The biggest lie, I've told myself. *The alarmclock goes* 'No, five minutes more.' Rozen zijn rood, Bruin zijn veel apen. Niet om op te scheppen hoor, Maar ik ben echt goed in bed, Ik kan altijd slapen. |
| reactie 433
|
|
|
Rozen zijn stil, Ze lachen me toe, Ik word er irritant van, Ik ben deze verrekte rozen moe ! |
| reactie 434
|
|
|
Rozen zijn waaierig, Viooltjes zijn wanhopig, I don't no why, But that flowers, Are a little bit shy? |
| reactie 435
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Je ogen zijn rood, je gedachten asgrauw, als ik het kon zou ik ruilen met jou. Rozen zijn rood maar soms ook wit. Slechts 1 ding zeker: dat jij in mijn hart zit. |
| Naar boven | |