Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 406
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Dagen zijn lang, De dagen zonder jou, niet mogelijk ! Zonder jou, Gaat mijn leven stuk ! |
| reactie 407
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Echte puinhoop, Crash na een show. Met piloot Ho Lee Fuk, En co-piloten, Sum Ting Wong, En Wi Too Low. |
| reactie 408
|
|
|
Low, Me jo, je humor is low ! Ze zei van wtf, vuile biach, lama gerust joh, Enik van wow ! Fuck al die stomme taal, Gewoon Nederlands te veel gevraagd? Ik heb het sterrenbeeld van mijnpony ontdekt; Ze is maagd XD [Beginnen met maagd, die XD is gwn de smile] |
| reactie 409
|
|
|
Maag doet knor knor, Eten is nog niet klaar ben ik bang. Maar dit is roses are reds, Geen vierde gedichtenslang. |
| reactie 410
|
|
|
XD Sorry, dacht dat dit de gedichtenslang was Roses are red, I'm writing a story, The story I want's it's my life, He, girl, I'm sorry .. |
| reactie 411
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Roses are red, Violets are pretty, I've got a lolly, From Amber (Ffe droge tekst, Amber is iemand uit mn klas, Ze had mij n lolly gegeven, Voor een jeton die ik haar had gegeven |
| reactie 412
|
|
|
Een rode verkeersduivel, Slingeren we op de bon. Maar what the heck, Is een jeton?? |
| reactie 413
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Een blauwe jeton, Is een drankbonnetje, 7 jetons voor 3 euro, Je kunt er lekkere drankjes mee bestellen, Ze zijn blauw, Als viooltjes, En niet rood! |
| reactie 414
|
|
|
Een blauwe jeton, De onze zijn groen, En 3 euro? 7 jetons moeten het met 5 euro doen! |
| reactie 415
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
duurzaam zijn de rozen die jij voor mij hebt gekozen ze brengen me geluk het kan niet meer stuk |
| reactie 416
|
|
|
Ongeluk brengt een gebroken spiegel, Daar ligt een vaas stuk. Als scherven geluk brengen, Why the fuck brengt een spiegel dan ongeluk?! |
| reactie 417
|
|
|
13 brengt ongeluk, Een zwarte kat is ook een gevaar, Maar hallo ! 13 februari, de dag waarop ik verjaar ! Vrijdag de 13 de, Liep er een zwarte kat voorbij mijn huis, Onder een ladder liep ze, En ze jaagt nog steeds achter een muis ! Al die onzin, 13, mijn geluksgetal, brengt me geluk, En daarom dat die vaas, Och vaas, ga gewoon stuk ! |
| reactie 418
|
|
|
(ik moest vrijdag de 13e perse onder een ladder doorlopen, kwam 3 zwarte katten tegen, en gooide zout om, nooit wat gebeurt) Zonder de vaas, Is de roos niet meer zo gekleurd. Als konijnenpoten echt geluk brengen, Wat is er dan met dat konijn gebeurd? |
| reactie 419
|
|
|
Roses are red, De titel van deze kapoen, Maar beginnen met Roses are red, Is niet wat we momenteel doen |
| reactie 420
|
|
|
(hoeft nie perse) Roses are red, Please be aware? Why the hell, People cal it a boxRING, It is a fucking square! Rozen zijn rood, Viooltjes zijn blauw. Wat zou een vlinder in z'n buik voelen, Als hij verliefd was op jou? |
| Naar boven | |