Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 391
|
|
|---|---|
|
marill Berichten: 1058 |
rozen schuin afsnijden anders hebben ze te lijden laten ze te vlug hun kopje hangen kregen ze niet wat ze verlangen namelijk gewoon een beetje liefde |
| reactie 392
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Cutting the roses, Time for a new start. Someone has lost the fight, Instead of the roses, It has cutting my heart. |
| reactie 393
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Roses can hurt, Roses can't cry, Sometimes I have enough of this life, And then i want to fly .. |
| reactie 394
|
|
|
Ik wil niet vliegen, Ook al wil ik er niet meer zijn. Want die vliegtuigstoelen, Doen op het laatst, Zo'n fucking pijn. |
| reactie 395
|
|
|
Ja, ze doen fucking pijn, Ik ging vliegen met een kleedje aan, Oh shit man, Die zetels prikten me benen naar de maan ! |
| reactie 396
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Prikken doen zetels niet echt (denk ik) Maar rozen prikken wel! (weet ik) Steen is hard, Maar viooltjes zijn zacht, (Ok, Ff raar |
| reactie 397
|
|
|
Roses are perfect red, I'm nothing ! I have enough of this idiot roses, Or anything ! |
| reactie 398
|
|
|
Please, don't leave us? I won't lose any single rose. Please, don't think the train? Please, stay home? |
| reactie 399
|
|
|
Roses are red, The background of my avatar to, I want the white wan, Or blue ! |
| reactie 400
|
|
|
Roses are red, Violets are blue, I don't wanna lose you again, Please stay here, It's a hard time, For both of us, You gif me a red rose, I gif you a kiss, I'm standing on you're grave, I put the rose on you're stone, I sad, Please, Don't leave me again.... (Sorry voor de typfouten, Google vertalen werkte niet bij mn tante |
| reactie 401
|
|
|
Rozen zijn rood, Blauw is het water waarmee ik blus. Ik ben ziek, Voel me niet lekker, Door de kookkunsten van mijn zus. (-.-) |
| reactie 402
|
|
|
Roses are red, But rain is the most beautiful mirror, The mirror of the nature, I never give in for a stupid doctor ! |
| reactie 403
|
|
|
Rozen zijn rood, Viooltjes zijn blauw, Van de kookkusnten van mijn zus, Wordt ik helemaal groen.. (mn zus kookt altijd vegi BLEH |
| reactie 404
|
|
|
Roses are red, My ghost is by the StarClan, But Nuwan, He's a gentlemen ! |
| reactie 405
|
|
|
Rozen zijn rood, Gat in een net. Net iets voor mij hoor, Struikelen over draasloos internet. |
| Naar boven | |