Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 376
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Rozen zijn rood, Begin je over een lot. Doet me denken aan een loterij, Man, ik lag me kapot. Naam staat erbij, Vragen ze mijn naam en mailadres. Op de mail, De prijs was €33.000.000 cash. Ik moest een moeilijke vraag beantwoorden, Tenminste, als ik het mailtje zie. Dan nu de moeilijkste vraag ooit gevraagd, 'Reken uit zonder rekenmachiene, Wat is 2+3?' -.- (das makkelijk geld winnen) |
| reactie 377
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Als een mooie zwarte roos, sta ik tussen de kleuren. Wat gaat er met mij gebeuren? Ik ben zo zwart als de nacht. De maan is mijn lach. Het geeft een gloed op de duisternis. Maar dat is niet mis. We vechten allemaal voor iets. Geef op en je krijgt niets. Zet door en je krijgt een prijs. Misschien krijg je kleur. Of je krijgt iemand zoals jij. Het geeft je in ieder geval een goed gevoel. |
| reactie 378
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Gevoel van de liefde, Gevoel van de haat, Maar heb mekaar lief, Dat is waar het om gaat |
| reactie 379
|
|
|
Je kunt van me houden, Je kunt me haten. Wat je ook doet, Ik zal je gedachtes toch nooit verlaten. |
| reactie 380
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
gedachteloos stond de roos fier rechtop op zijn kop een kroon vol doornen iedere doorn drong binnen alle zinnen gesproken ontloken een nieuw leven vol gedachten staat de roos te wachten op zijn maten die hem nooit verlaten |
| reactie 381
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
PF, Zat ik dan al ooit in je gedachten? Wel jij niet echt in de mijne, Maar, Ik zal nog eventjes op dat boeket rozen wachten! Rozen ruiken meestal wel goed, Wel snel met die viooltjes, Met haast en spoed!!! (Fictief hè!!!!!) |
| reactie 382
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Rozen, ze blijven rood, Mijn ogen ze blijven blauw, Maar mijn blik is echter vernieuwd, Ze is nu koud en grauw, Ik heb geen zin meer in lachen, Maar toch moet het, dag op dag, Jullie maken jullie dom, Daarom dat ik moet, met een grauwe lach, Mijn ogen kijken kil, Heb eigenlijk geen zin meer in dit al, Zo'n egoïstisch, zelfhatend mens, Zo ben ik een geval, Mijn blik op oneindig, Ik zit in mijn hart, gevangen zoals in een kooi, 'Lach nu eens !' Nee, het leven vind ik niet mooi, Mijn blik blijft nu eeuwig grauw, Probeer ze maar roze te laten kijken? Makkelijk' denk je, Nu, het zal toch moeilijker blijken .. |
| reactie 383
|
|
|
Geen rode rozen voor vandaag, Geen blauw viooltje voor later. Ik ben niet zo van de diepe dingen Maar ook geen haat voor de zelfhater. Je haat jezelf om erbij te horen, Zij haten jou om jij beter bent. Je bent altijd zo vrolijk en aardig, Voor zover ik je heb gekent. Je mag jezelf niet haten, Haat de haters, en mesr ook niet. Ga weer van jezelf houden, Zorg dat je het leven weer, Door de rooskleurige bril ziet. |
| reactie 384
|
|
|
(Heel erg bedankt PF, maar mijn gedicht Donkere Bril .. zegt genoeg) Geen rozen roden meer, Een blauw viooltje, nooit van gehoord, Vinden ze me beter ? Heb ik daarvoor mijn ziel vermoord ? Ik wil mezelf niet populair noemen, Maar in de nieuwe klas ben ik wat meer bekend, Maar eigenlijk kan ik nu niet wachten, Tot een lekker lang weekend. |
| reactie 385
|
|
|
Een weekend duurt niet voor eeuwig, Ooit moet je er weer aan geloven. Maar neem alsjeblieft niet de laatste trein, Een touwtje, een pilletje, of wat bestek. Neem niet de bovenste verdieping, Of van de brug in het water, Wie weet breek je alleen je nek. |
| reactie 386
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
een zwarte roos schittert als een parel in de herfstzon het is dat ik ze niet bereiken kon anders zei ik haar vaarwel voor de koers die ze koos |
| reactie 387
|
|
|
Damn the red roses ! Damn the girl with her curly hair, If I have broken my neck, Maybe I only come to the Intensive Care ! |
| reactie 388
|
|
|
Holy violets!! Those roses aren't red! But c'mon, Why R U so sad? |
| reactie 389
|
|
|
Idiot homework, Stupid life, I don't want to end like a, Desperate housewife ! [Ga ff huiswerk afronden] |
| reactie 390
|
|
|
Nobody is a housewife, A boat can't drive. Know the happy facts of life, Plz, put down the knife. |
| Naar boven | |