Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 361
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Rozen zijn rood, Net zoals de harten aas. Fuck! Morgen weer naar school! Ik eet nog liever kippengaas. -,- |
| reactie 362
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
in de ren van de hen zit een gat niet wetend hoe zij het had scharrelde ze wat rond over de buurman zijn grond daar vond ze heel dwaas een jongen met kippengaas geschrokken door haar getok nam hij net een grote brok ze dacht wat een halve zool hij wil zeker niet naar school later weer veilig in haar hok ontdekte ze met een schok dat ze de rozen had opgegeten die de jongen was vergeten ze lagen zomaar voor haar voeten nu moeten beiden boeten waarvoor is misschien de vraag nou..... van een verstoorde maag |
| reactie 363
|
|
|
Deze dwaas had toch liever, Zo'n versgeslacht kippetje, In plaats van haar gaas. Mijn maag is alweer ge... Hé wacht es even?? Sinds wanneer ben ik een dwaas??? |
| reactie 364
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Roses are red. Tomorrow starts school. I don't like the people there at all. But we got to do, what we are told to do. |
| reactie 365
|
|
|
na het eten van die rozen heeft de hen het uitgeplozen ze VOND het wat dwaas dat eten van haar gaas om heel eerlijk te wezen zal ze nu werkelijk moeten vrezen dat ze haar billen zullen gaan grillen? |
| reactie 366
|
|
|
Heerlijk grillen, Of lekker te wokken. Vanavond even inzetten, Echt leuk dat gokken. |
| reactie 367
|
|
|
nu doe ik een gok die hen belandde in je wok de rozen die ze heeft gegeten had haar toch al gespeten die doornen bleven haken achter haar kaken ze kon niet meer tokken maar goed dat je haar ging wokken |
| reactie 368
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Wokkerdewokkerdewok! Mmm... Gegrilde billen,... Met rozenblaadjes! Zeg uhm... mogen er eventueel ook nog wat vioolblaadjes bij? Dat is veel lekkerder voor mij! |
| reactie 369
|
|
|
Alleen gewok, Zonder getok. Er is iets wat ik mis, Oh ja! Weet jij waar die piri piri is? |
| reactie 370
|
|
|
piri piri? pier 1 die verdween in de maag kippetje lustte hem graag pier 2 volgde ik gedwee over het strand totdat ik in het water beland het was daar dat ik brak vasthoudend aan een wrak scheepjes vergaan rozen blijven bestaan grijpend naar die stengel hing ik aan de hengel van een schipper zijn lijn die vol verbazing zou zijn van zoiets wonderlijks aan zijn haak als ik niet plots ontwaak |
| reactie 371
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
De mooie gebouwen, De sjieke gangen, De middelbare school valt mee, Daarin weerklinken alle gezangen .. |
| reactie 372
|
|
|
Eerste jaar simpel, Tweede jaar leuk, Derde jaar pas gevaar. Vierde jaar valt mee, Voor mij is het altijd zwaar. Telkens als er over me gepraat wordt, Of als iemand iets tegen me zegt, Krijg ik geen waardering. Het woord kanker is zowat in de mond gelegd, En voor ik het weet, Schelden ze alweer met tering. Kies eens een ander woord, Iets wat niet pijnlijk hoeft te zijn. Iets wat het verdient, Om zo mooi als een rode roos te zijn. |
| reactie 373
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Een eenzame roos, Midden in een veld, Niemand die hem red, Geen enkele, boef, of held, Hij had de hoop al opgegeven, Regen, sneeuw, hagel en zon, Heeft hij al doorstaan, Ik zou meteen eentje bijzaaien, Als ik kon! Zijn tijd is aangebroken, Hij bloeit mooi open, Dat kleine bloemetje, Bleef maar hopen,... |
| reactie 374
|
|
|
Die eenzame roos, Die je beschreef. Zegt precies hoe ik me voel, Als ik leef. |
| reactie 375
|
|
|
mooi om zo een veld te zaaien als dan de winden waaien nemen die de zaadjes mee misschien landt er een in zee om op de bodem verder te leven eenzaam zal hij nooit meer wezen eenzaamheid zit in het hart doordat het lot je tart? wil je dit kwijt zet dan je hart open anderen zullen met je meelopen die ene roos die ervoor koos om alleen te zijn met alle pijn zal uiteindelijk bloeien niet eenzaam opgroeien altijd zullen anderen hem omringen hem opnemen in hun kringen |
| Naar boven | |