Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 346
|
|
|---|---|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Fries,vlaams,brabants, allemaal verschillend, maar ook een, Want uiteindelijk stamt de oorsprong van 1 taal . Als je de taal hoort merk je het niet altijd meteen Maar als je iets verder gaat kijken, zien we het allemaal (ja, brabants is een dialect, maar vond dit beter rijmen) |
| reactie 347
|
|
|
vera16 Berichten: 2 |
viooltjes zijn blauw rozen zijn rood kijk niet in de spiegel want dan val je dood |
| reactie 348
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Je bent lelijk, Zo, steekt ! Kijk niet in de spigel, Of die breekt, (Fictie) Rozen zijn rood, Smurfen zijn blauw, Ik dacht dat ik lelijk was, Maar toen zag ik jou (Fictie ) |
| reactie 349
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Kersen zijn rood, Blauwbessen zijn blauw, Ik zeg; Lekker, En Esmée haar kat zegt Miauw ( Ook Fictie |
| reactie 350
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Kersen zijn rood, Blauwbessen zijn blauw. Hoe krijg je het voor elkaar? De kat zegt 'miauw'? |
| reactie 351
|
|
|
(Woensdag komt op JIM een film over de Duivel Mijn kat blaft, De schildpad springt, Het konijn balkt, En het paard zingt ! |
| reactie 352
|
|
|
Rozen zijn rood, Laat mij toch dichten, Mij krijg je niet klein, Afentoe wel groot |
| reactie 353
|
|
|
Rozen zijn rood, Viooltjes in een dal. Niemand kan mij klein krijgen, Want klein, Dat ben ik al. -.- |
| reactie 354
|
|
|
Roze is geen rood, Jake is geel, En Adventure Time is leuk, In zijn geheel (Gewoon alles is leuk aan Adventure time |
| reactie 355
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
een roos die ervoor koos om samen op te groeien die roos werd zo broos ze kon amper groeien ze werd overwoekerd klein zoals ze is kwam ze onder de wildernis vandaan om nu prachtig bloeiend te staan naast violen zo blauw delend samen de dauw |
| reactie 356
|
|
|
Rozen zijn rood, Ze zijn altijd rood, Met mijn meter 70, Ben ik best wel groot ! |
| reactie 357
|
|
|
Rozen zijn groen, Viooltjes zijn geel, Al die bloemen groeien, In he lenteseizoen Een mooie roos, Een mooi viooltje, Zonder zo'n roos, Ben je toch liefdeloos?! |
| reactie 358
|
|
|
Ik ben toch niet liefdeloos, Ik heb liefde maar geen roos. Wees niet teleurgesteld of boos, Maar dat is di ene weg die ik koos. |
| reactie 359
|
|
|
Rozen groeien in de lucht, Viooltjes groeien in de bomen, Maar dat gebeurt alleen, In je dromen! Rozen zijn grijs, Viooltjes zijn zwart, Sorry allemaal, Ik ben een beetje verward! |
| reactie 360
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Roses are red, I hope you aren't giving it to me. Violets are blue, Like your eye, I gave to you. (over een vreemde Egyptenaar |
| Naar boven | |