Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 331
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Sheeps and knifes, Good combinations. Better with a Türk, That brings shoarma, For my mouth a sensation. (ik voel me wel liefdeloos, dus ik dacht dat het over mij ging =.=) |
| reactie 332
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Roses are red. Violets are blue. You're an idiot, It's not about YOU! (XD Snap ik. Maar er zijn meerdere mensen, zoals jij, die zich liefdeloos voelen. Make friends with yourself and you wil never be alone. My key line for lonelyness) |
| reactie 333
|
|
|
Good pep-talk, 'You're an idiot' How stupid do you are? Sorry for the bad english, But good english lessons are so far. (als je uitleg wilt, antwoord ze 'Nee, geen tijd, moet roken -.- ) |
| reactie 334
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Vulnerable like a little rose. Pep-talks are my chios. I hept more people than you know. Maybe I just want to help you to. Not like you wil give in. Because you are afraid to make a sin. (I'm not stupid.) |
| reactie 335
|
|
|
Ik ben niet bang om een zonde te maken, Ik heb mijn verleden achter me gelaten. Ik heb al te veel vertelt dan ik eigenlijk wou, Ik wil er gewoon niet over praten. |
| reactie 336
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Rozen zijn rood, Hou je me voor de gek? Ik kan geen vrienden met mezelf zijn, Voor mezelf ben ik één wazige vlek, |
| reactie 337
|
|
|
Wazige vlek op de muur? Hoopje stof in de hoek? Shit! Dit overleef ik niet! Vandaag komt mijn schoonmoeder op bezoek! |
| reactie 338
|
|
|
Rozen zijn rood, In België hebben we geen vla, What the hell, Heb je al een schoonma? |
| reactie 339
|
|
|
(gelukkig) nog niet, Patros lijkt op pater. Met nog een aantal vloekwoorden, Hoorde ik dit gisteren van mijn vader |
| reactie 340
|
|
|
Rozen zijn rood, Ik begin die rode rozen beu te worden, Wanneer sterft een bloem? Waneer gat die verslensen |
| reactie 341
|
|
|
Roses are red, What on earth does verslensen mean?! Never heard, Never seen. |
| reactie 342
|
|
|
(Verslensen, dood gaan, een bloem verslenst, dan verliest ie blaadjes, ...) Roses are red, The background of my avatar to, What dit you think of my ava? What found you |
| reactie 343
|
|
|
Rozen zijn rood, Koeien kun je melken. In het Nederlands, Heet dat gewoon melken. |
| reactie 344
|
|
|
Rozen zijn rood, Iedereen heeft talent, Vind jij, Dat wij hebben een irritant accent (sorry, zinsbouw |
| reactie 345
|
|
|
(ff om het aan te geven op z'n Belgisch) Rooskes zijn rood, Die vioolkes in de wei. Amai! Da is toch een ambetante tongval, Da praat van gij. Sorry voor het slechte Vlaams, Maar wou maar niet in het Fries beginnen. Dat worden dan, Echt vreemde zinnen. |
| Naar boven | |